آخرین اخبار

بازرسی و پایش نامحسوس از بازار گچساران/ معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت بر بازار گچساران از سوی بازرسان و شهرستان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
۲۱ آبان ۱۴۰۱
کد مطلب : 114804

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس کریم روزبهان در جلسه کارگروه اقدام مشترک گچساران اظهار کرد: کار نظارت و پایش بازار گچساران در قالب ۶ تیم ویژه بازرسی و نظارت متشکل از بازرسان مرکز استان، اداره صمت کهگیلویه و بازرسان اداره صمت گچساران به صورت نامحسوس در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این بازرسی‌ها برای ۳۷ واحد متخلف صنفی، پرونده تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نظارت بازرسان صمت در تمام نقاط استان،شهرستان ها،بخش ها و حتی روستاهای اطراف جهت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استمرار خواهد یافت. 

روزبهان ضمن تاکید بر شناسه دار کردن ۵۵ قلم کالای لوازم یدکی تا قبل از ۱۵ آذر عنوان کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تاکید بر تولیدات داخل ، مجدداً یاد آوری میگردد.

وی گفت: کلیه واحدهای صنفی، صنعتی و تجاری مخصوصاً اتحادیه های لوازم یدکی،لوازم خانگی و خواربارفروشان اقلام کالاهایی خود را در سامانه های جامع تجارت وجامع انبارها ثبت،کد نقش وشناسه صنفی دریافت نمایند.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه یکپارچه مدیریت و پایش ۱۲۴ گزارش تا به شکایت آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *