آخرین اخبار

آیا اراضی زیر کشت کهگیلویه از آب‌های آلوده استفاده‌ می‌کنند؟

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به برخی گزارش‌ها مبنی بر امکان استفاده از آب‌های آلوده و در معرض فاضلاب در برخی سطوح زیرکشت اراضی زراعی در شهرستان گفت: سازمان محیط‌زیست مکلف به پایش دقیق روان‌آبها در بخش کشاورزی است و جهاد کشاورزی و بخشداری‌های مربوط نسبت به موضوع سلامت محصولات مناطق گزارش شده اقدام کنند.

اشتراک گذاری
۱۸ آبان ۱۴۰۱
کد مطلب : 114373

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب با بیان این‌که منابع آب مهم‌ترین عامل توسعه پایدار و یکی از زیرساخت‌های مهم در توسعه اقتصادی و کشاورزی به شمار می‌رود گفت: مدیریت صحیح آب برای ما بسیار ضروری است، و بر همین این اساس فرهنگ صحیح مصرف منابع آب باید در جامعه گسترش یابد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه بر تسریع طرح ساماندهی چاه‌های غیرمجاز به ویژه در شهرها و حریم چاه‌های تامین آب شرب، بر مدیریت استفاده از آب‌های سطحی و زیرزمینی و  انجام اقدامات و راهکارهای مناسب جهت صیانت و حفاظت از منابع آبی تاکید کرد.

وی با تاکید برنظارت مستمر بر حفظ منابع آبی موجود شهرستان تصریح کرد: اقدامات لازم در جلوگیری از هدر رفت و مصارف غیر قانونی چاه‌ها صورت گیرد.

وی افزود: شهرداری‌ها،جهاد کشاورزی و امور آب در راستای نگاه تخصصی به این موضوع برنامه‌ریزی و جلسات مشترک داشته باشند.

رییس شورای حفاظت از منابع آب شهرستان کهگیلویه با اشاره به برخی گزارش‌ها مبنی بر امکان استفاده از آب‌های آلوده و در معرض فاضلاب در برخی سطوح زیرکشت اراضی زراعی در شهرستان گفت: سازمان محیط‌زیست مکلف به پایش دقیق روان‌آبها در بخش کشاورزی است و جهاد کشاورزی و بخشداری‌های مربوط نسبت به موضوع سلامت محصولات مناطق گزارش شده اقدام کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *