آخرین اخبار

گامی برای خانه دار شدن مددجدیان نهادهای حمایتی در باشت به همت امام‌جمعه

امام جمعه باشت از گامی برای خانه دار شدن مددجدیان نهادهای حمایتی در این شهرستان خبر داد.

اشتراک گذاری
۲۷ مهر ۱۴۰۱
کد مطلب : 111834

ابوالحسن صداقت کیش در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز کهگیلویه و بویراحمد تا آخر سال ذخیره شده و کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

 وی بیان کرد: به اندازه مورد نیاز مصرف کهگیلویه و بویر احمد کالاهایی اعم از برنج، شکر، گندم و آرد مورد نیاز ذخیره شده است.

 مدیرکل غله کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: تاکنون افزون بر ۳۳ هزار تن کلزا و گندم از کشاورزان استان خریداری و پول آنها نیز به حساب کشاورزان واریز شده است.

 صداقت کیش عنوان کرد: کلیه مطالبات اعم از گندمکاران و کلزاکاران و آنهایی که به مراکز خرید تضمینی محصولاتشان را تحویل دادند در کهگیلویه و بویر احمد پرداخت شده و هیچ گونه مطالباتی از ما ندارند.

 وی گفت: تقریباً ۷ هزار و ۵۰۰ تن آرد بین عشایر و تعاون روستایی، خبازان روستایی و شهری در کهگیلویه و بویر احمد اعم از آرد یارانه نوع ۱ و ۲ که مورد نیاز استان بوده توزیع شده است.

 مدیر کل غله کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قوت غالب مردم استان نان، گندم و آرد می باشد سرانه مصرفی ما بیشتر از سرانه کشوری تخصیص داده شده است.

 صداقت کیش بیان کرد: مسئولین شرکت بازرگانی دولتی ایران تصمیم گرفتند که سهمیه آرد دولتی کهگیلویه و بویر احمد به همین دلیل عنوان شده نسبت به سایر نقاط کشور افزایش بیشتری داشته باشد و ما نیز در این خصوص کسری نخواهیم داشت و تمام تامین این کالاها در استان به موقع انجام می شود.

 وی افزود:در باشت کارگروه آرد و نان تشکیل و مشکلات آنها در این خصوص مطرح و اقدامات لازم در راستای برطرف شدن این مشکلات و کمک های لازم به آنها تخصیص داده شد.

مدیر کل غله کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: تصمیمات لازم برای احداث نانوایی جدید یا اضافه بر سهمیه نانوایی ها و تعاون روستایی ها برعهده مسئولین در باشت است.

 صداقت کیش اضافه کرد: امسال افزون بر ۲۵۰ تن آرد در حوزه تعاون روستایی خبازی شهری و روستایی در باشت توزیع می شود، که این میزان بیشتر از سرانه جمعیت آنها اختصاص داده شده است.

 

انتهای پیام/۸۲۰۳۳


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *