آخرین اخبار

کشمکش ۲ دستگاه بر سر یک زمین در قلب یاسوج/مسؤولان استانی همچنان بی‌خیال موضوع!

زمینی به وسعت چندین هکتار که گودبرداری عمیقی در آن انجام شده و قرار بود مجتمع تجاری در آن ساخته شود و همچنین پارکینگ شهری که یکی از معضلات شهر یاسوج است در دل این طرح تدارک دیده شده بود که بعد از گذشت چند سال هنوز کاری برای آن انجام نشده است.

اشتراک گذاری
۲۶ مهر ۱۴۰۱
کد مطلب : 111703

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، مردم شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان منتظر هستند تا زمین‌ چند هکتاری بلاتکلیف مربوط به تامین اجتماعی در وسط این شهر از وضعیت فعلی خارج شده و مسئولان برای قلب از کار افتاده شهر یاسوج کاری کنند.

زمینی به وسعت چندین هکتار که گودبرداری عمیقی در آن انجام شده و قرار بود مجتمع تجاری در آن ساخته شود و همچنین پارکینگ شهری که یکی از معضلات شهر یاسوج است در دل این طرح تدارک دیده شده بود که بعد از گذشت چند سال هنوز کاری برای آن انجام نشده است.

داستان از این قرار است که تامین اجتماعی قراردادی با سازمان اقتصادی کوثر منعقد کرده بود که بر اساس آن سازمان اقتصادی کوثر این مجتمع را باید در این شهر می‌ساخت اما به هر دلیل و بنا به گفته مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری معین کوثر در جمع خبرنگاران بنا به دستورالعملی که صادر شده سازمان اقتصادی کوثر نمی‌تواند ساخت و ساز تجاری از این پس داشته باشد.

البته طبق آنچه که مدیرعامل معین کوثر در یاسوج و در جمع خبرنگاران گفت همه مشکلات به اختلاف میان تامین اجتماعی و سازمان اقتصادی کوثر بر نمی‌گردد بلکه این مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که مطالبه‌ای در این خصوص نداشته و ندارند!!.

اگر مطالبه‌گری می‌شد اکنون وضعیت این زمینه بلاتکلیف در شهرهای یاسوج چنین نبود که بهترین زمین در قلب این شهر حصار کشی شده و یک گودبرداری عمیق در آن انجام شده و از چند سال پیش تاکنون به حال خود رها شده است.

مدیرعامل شرکت معین کوثر می گوید؛ کار ما ساخت و ساز برای حوزه ایثارگران و ساخت آسایشگاه و بیمارستان بر آنها یا موسسه ایثار و سایر کارهای دیگر به مانند آن است و نمی توانیم در این اراضی مجتمع تجاری بسازیم زیرا که ابلاغیه‌ها و دستورالعمل ها به ما چنین اجازه ای را نمی‌دهد.

او می‌گوید: الان تامین اجتماعی شکایت کرده و به دادگاه رفته است؛ به تامین اجتماعی می‌گوییم پای میز بنشیند اما آنها حتی نامه های ما را هم تحویل نمی‌گیرند!!.

به گزارش فارس؛ طبق آنچه که این مسئول از سازمان اقتصادی کوثر در جمع خبرنگاران گفته سازمان تامین اجتماعی به یک شرط راضی می شود که مشکل خود را با بنیاد اقتصادی کوثر حل کند، اینکه بنیاد ۸۰ میلیارد تومان خسارت خود را در این زمینه بپردازد.

اما اکنون وظیفه مسئولان استانی است که پا در میانی کرده به وسط میدان رفته و ببینند چگونه می‌توان مشکل ایجاد شده میان سازمان تامین اجتماعی به عنوان مالک زمین و همچنین بنیاد اقتصادی کوثر را به عنوان مجری برطرف کنند تا بیش از این مردم شهر یاسوج چشم انتظار نبوده و این حالت زشت در وسط شهر یاسوج و حصار کشی چندین هکتار با یک گودبرداری عمیق که منظره‌ای ناپسند و نامطلوب را برای مرکز استان ایجاد کرده برطرف شود.

انتهای پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *