آخرین اخبار

برگزاری همایش استانی یاوران وقف کهگیلویه و بویراحمد در بقعه متبرکه امام‌زاده مختار(ع)

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت همایش استانی یاوران وقف به مناسبت دهه وقف به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام در شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

اشتراک گذاری
۰۷ مهر ۱۴۰۱
کد مطلب : 109548

به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی  گفت: همایش استانی یاوران وقف به مناسبت دهه وقف به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام در شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت این همایش در تاریخ دهم مهرماه سال‌جاری به میزبانی بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد با حضور اصحاب وقف ، مراکز افق، امنا موقوفات و بقاع متبرکه شاخص استان،نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی و …  برگزاری می شود.

 نصیرالاسلامی گفت: همزمان با برگزاری همایش استانی یاوران وقف ،هدایا نفرات برتر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اهدا خواهد شد.

وی گفت: ۱۱۰۶مسجد در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است که از این تعداد ۲۶۷مسجد در شهرستان های بویراحمد و مارگون ، ۱۰۸مسجد در شهرستان گچساران ، ۳۹۳مسجد در شهرستان های کهگیلویه و لنده ، ۷۴مسجد در شهرستان چرام ، ۶۹مسجد شهرستان باشت ،۷۹مسجد شهرستان بهمئی و ۱۱۶مسجد در شهرستان دنا است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *