آخرین اخبار

امام جمعه سوق: برخورد با سلبریتی‌هایی که دعوت به آشوب می‌کنند

امام جمعه سوق گفت: با سلبریتی‌هایی که دعوت به آشوب می‌کنند باید برخورد شود.

اشتراک گذاری
۲۳ مهر ۱۴۰۱
کد مطلب : 111376

به گزارش خبرگزاری فارس از سوق، حجت الاسلام مهدی کیانی اصل در نماز جمعه سوق با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی تصریح کرد: در ارتباط با حوادث اخیر چند نکته باید مدنظر قرار گیرد اول به استعمار مجازی کشور در حوزه پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی مانند تلگرام ، واتساپ و اینستاگرام و توییتر با حمایت از پیام رسان های داخلی و مجبور سازی شبکه های اجتماعی خارجی برای پذیرش قوانین کشور و عدم تبعیض در مواجهه با ایران در مقایسه با سایر کشورها پایان داده شود و سرعت بخشی در تحقق شبکه ملی اطلاعات را باید در دستور قرار دهند و این در زمره اقدامات راهبردی برای آینده است و دیگر غفلت و کاهلی و سستی در این میدان پذیرفتنی نیست.

وی گفت: ثانیاً تلاش برای ارائه روایت های دسته اول از رخدادهای کشور از سوی دستگاه‌های مسئول تا دشمن نتواند روایت اول را انجام دهد. ثالثا تقویت و تسریع در پاسخگویی دستگاه های مسئول در قبال عملکرد خود و رابعا در مورد سلبریتی های داخل در آشوب ها باید میان آنها تفکیک قائل شد، آنهایی که دعوت به آشوب و تخریب کردند یا زیر پا گذاشتن قانون مانند کشف حجاب متجاهرانه عمل کردند به صورت قاطع و قانونی برخورد شود با آن دسته که جهت همراهی با فضای ایجاد شده انتقادی کردند باید با آنها ارتباط گرفت و آنها را به شرایط حساس کشور و توطئه دشمنان آگاه کرد.

وی گفت: خامسا اگر چه زمینه بسیاری از اعتراضات کاستی ها و ضعف های داخلی است اما نباید از نقش دشمن غافل بود و باید نقش دشمن را پررنگ جلوه دهیم و دولت ها و عوامل خارجی آنها در ایجاد اغتشاش و ساماندهی اعتراضات اجتماعی نقش بسیار فعال و پر رنگی دارند به استناد به برخی منابع انگلیسی عوامل خارجی و به ویژه آمریکا ، طراحی اغتشاشات ماه قبل در واشنگتن توسط اندیشکده آمریکایی که نقش مهمی در شکل دهی سیاست خارجی بر علیه ایران دارد طراحی شده است، نمونه آن همین اقدامات اخیر که حمایت از سریع و دسته جمعی از اغتشاشات کردند.

کیانی افزود: دسترسی به اینترنت ماهواره ای را انجام دادند – پرونده حقوق بشر را برای ایران مطرح کردند – خروج از توافق هسته‌ای را مطرح کردند – رسانه های جعلی را ایجاد کردند – به شهروندان خودشان توصیه کردند که از ایران خارج شوند – اینها همه اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی که دشمن دارد انجام می‌دهد.

وی در خصوص شهید هفته در نماز جمعه گفت: شهید سید قدرت الله فاطمی در سال ۱۳۴۵ در خانواده ای مذهبی در شهر سوق به دنیا آمده است ولی با توجه به فقر خانواده نتوانست در کودکی به مدرسه برود ولی نبوغ و استعداد خارق العاده ایشان عوامل فقر را کنار سد و علیرغم اینکه در روز به چوپانی مشغول بود ولی شب با همکاری برادرش شروع به درس خواندن کرد تا اینکه در پایه پنجم قبول شد و تحصیلات را بعد از آن ادامه داد و با معدل بالا موفق به کسب مدارک تحصیلی بالاتر شد.

کیانی ادامه داد: در شروع انقلاب مانند سایر برادران شرکت فعالانه در تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی داشته و در حادثه حمله به استاندار زمان شاه شرکت فعال داشت. خصوصیات ایشان علاوه بر نبوغ و استعداد ایشان ، شجاع بودن ، تدین و مقید بوده تا جایی که به عنوان امام جماعت مدرسه نواب صفوی از طرف اولیا مدرسه انتخاب میشود ، رئیس انجمن اسلامی مدرسه بود ، با شروع جنگ تحمیلی از اولین کسانی بود که خود را به دهدشت در جهت اعزام به جبهه رساند ، عاشق جبهه و جنگ بود ، در عملیات حصر آبادان شرکت کرد.

وی گفت: پس از اتمام ماموریت دوباره در عملیات بیت المقدس حضور پیدا کرد که از ناحیه دست زخمی شد. بعد از بهبودی در عملیات والفجر شرکت کرد که در اثر موج انفجار به محل بازمی‌گردد و بعد از کنکور در دانشسرای تربیت معلم قبول می شود اما چون عاشق جبهه و جنگ بود سنگر تحصیل را به‌ منظور لبیک به فرمان امام ترک نمود تا اینکه در عملیات خیبر در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۶۲ به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود می رسد.

انتهای پیام/


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *