آخرین اخبار

رونمایی از نشان ذوالفقار سردار سلیمانی توسط هنرمند یاسوجی

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ در اقدامی ارزشمند و فرهنگی از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نشان ذوالفقار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط یکی از هنرمندان صنایع‌دستی در شهر یاسوج تولیدشده بود با حضور مسئولان رونمایی شد. مجید صفایی در آیین رونمایی از این اثر گفت : […]

اشتراک گذاری
۱۶ دی ۱۴۰۰
کد مطلب : 86489
رونمایی از نشان ذوالفقار سردار سلیمانی توسط هنرمند یاسوجی

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ در اقدامی ارزشمند و فرهنگی از سوی اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نشان ذوالفقار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط یکی از هنرمندان صنایع‌دستی در شهر یاسوج تولیدشده بود با حضور مسئولان رونمایی شد.

مجید صفایی در آیین رونمایی از این اثر گفت : این اثر سنتی زیبا و دست ساز با استفاده از هنرصنایع دستی و رشته  زیورآلات سنتی ساخته و تولید شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در دوسال گذشته حمایت های خوبی از هنرمندان صنایع دستی استان شده و این امر سبب شده تا هنرمندان صنایع دستی امروز آثار زیبایی را در حوزه فرهنگی خلق کنند.

وی با تقدیر از تولید نشان ذوالفقار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط هنرمند صنایع دستی یاسوجی، اظهارکرد: شهید سلیمانی دارای شخصیتی بزرگ در ایران اسلامی بوده و نیاز است از همه ظرفیت ها برای معرفی این شخصیت استفاده شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:  حمایت از هنرمندان صنایع دستی در نمایشگاه های ملی و ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی از مهم ترین برنامه های حمایتی اداره کل برای هنرمندان صنایع دستی است.

رونمایی از نشان ذوالفقار سردار سلیمانی توسط هنرمند یاسوجی

انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *