آخرین اخبار

تامین و توزیع اقلام اساسی در لنده زیر سایه ی نظارت های مستمر

نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان لنده با حضور فرماندار و اعضای ستاد با محوریت ادامه ی پیگیری های مستمر این ستاد در راستای تامین و توزیع اقلام اساسی برگزار شد.

اشتراک گذاری
۱۶ دی ۱۴۰۰
کد مطلب : 86521

؛نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان لنده با حضور فرماندار و اعضای ستاد با محوریت ادامه ی پیگیری های مستمر این ستاد در راستای تامین و توزیع اقلام اساسی برگزار شد.
به گزارش ۱۹ آبان نیوز؛ فرماندار شهرستان لنده در این جلسه گفت ؛ هیچگونه نگرانی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و با قاطعیت کامل بصورت روزانه با ورود نیروهای بسیج و نیروهای جهادی جهاد کشاورزی بر عرصه ی نظارت بر بازار؛ امید در سفره غذایی مردم پررنگ تر گردد.
تورج رزمجو افزود؛ در راستای تامین و توزیع بموقع اقلام اساسی بازرسی ها بصورت روزانه تداوم داشته باشد تا مردم بتوانند موضوع معیشت خود که دغدغه روزانه آنها هست اداره نمایند.
فرماندار لنده ضمن تشکر از محموعه های بسیج و جهاد گفت؛ از گذشته تا کنون هر جا که بسیج و جهاد وارد عرصه شدند موفق عمل کردند که انشالله در این عرصه هم موفق خواهند بود.
در ادامه ی این جلسه، همتی نژاد دبیر کمیته تنظیم بازار شهرستان ضمن تشکر از اعضای کمیته تنظیم بازار بخصوص نیروهای بسیج و صنعت و معدن شهرستان اظهار داشت؛ جهاد کشاورزی با قاطعیت کامل دست از نظارت بر بازار برنمی دارد و تحت نظارت اکیپ های بازرسی علاوه بر بازار شهر ؛روستابازار را نیز شروع کردیم و اقلام مصرفی را با قیمت تنظیم بازار در بعضی از روستاهای شهرستان توزیع کردیم.
مدیر جهادکشاورزی افزود؛ کالاهای اساسی را به اندازه نیاز بین مردم توزیع کردیم وهیچگونه نگرانی در بحث کالاهای اساسی وجود ندارد.

خبرنگار/ صابر عظیمی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *