آخرین اخبار
مصاحبه دردمند بابک حاتمی؛

اپیدمی مظلومیت کهگیلویه و بویراحمدیها

بغض خفته بابک همان بغض مردمان استانیست که سخت کوش و سربه زیر بی هیچ پیرایه ای همیشه و در دیگر عرصه ها با اینکه تاوان داده اند

اشتراک گذاری
۲۲ دی ۱۴۰۰
نویسنده : سید نجم الدین علیزاده
منبع : پایگاه خبری 19 آبان
کد مطلب : 87281

فرهنگ مردمان استانمان در همه عرصه ها با کمی اختلاف گویی کپی پیستی از روی دست هم است.ما چه در سیاست،چه در اجتماع و چه حتی در ورزش گویی یکی هستیم اما با نقوشی متفاوت.
به گزارش پایگاه خبری ۱۹ آبان؛مصاحبه بابک مرادی بازیکن کهگیلویه وبویراحمدی استقلال به راستی بازنمای تصویری از استان ماست.گویی این نما در همه عرصه ها برای ما اپیدمی شده است.مظلومیت، سادگی و صداقت در عین حال سخت کوشی حتی در این کلام چند دقیقه ای هویداست.او از حق تضییع شده اش گفته و اینکه با قردادای سفید آمده و حتی حاضر است با اینکه حقش را پایمال کرده اند اما پول هر دو فصلش را ببخشد و حتی مبلغی هم به باشگاه دهد اما بماند.
به واقع بغض خفته بابک همان بغض مردمان استانیست که سخت کوش و سربه زیر بی هیچ پیرایه ای همیشه و در دیگر عرصه ها با اینکه تاوان داده اند اما در خط مقدم بوده اند ولی به حق خود نرسیده اند و سهم آنان مانند بابک کمی بیشتر از هیچ بوده است.

۴ پاسخ به “اپیدمی مظلومیت کهگیلویه و بویراحمدیها”

  1. هاشم گفت:

    پولاتو بگیر یه صنعتی برای اقوامت راه اندازی کن همه از تو به نیکی یاد میکنند .

  2. kamal گفت:

    لعنت ب کسانی ک بیخود و بی جهت در حق مردمان این استان ظلم میکنند در هر عرصه ای ک باشند

  3. reza گفت:

    درود بر غیرتت

  4. نیما گفت:

    بابک مرادی نه فقط در کهگیلویه و بویراحمدبازیکن محبوب ومحجوب است بلکه محبوب جنوبیهاست …مرام ومعرفت و مردانگی دروجودش موج میزند … تا بوده همینجور بوده …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *