آخرین اخبار

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونایی استان به ۶۹۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد. پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۶۷ بیمار در بیمارستان های استان بستری […]

اشتراک گذاری
۰۵ تیر ۱۴۰۰
کد مطلب : 64650
افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری ۱۹آبان ؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونایی استان به ۶۹۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۶۷ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که ۵۹ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۴۹۸۴۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۱۸۹ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۲۲ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بهمئی، بویراحمد و چرام بود. همچنین از ۸۴ نمونه رپید تست ۱۰ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های گچساران، بهمئی و بویراحمد هستند.

یزدان پناه عنوان کرد: روند افزایشی کرونا در استان شروع شده و در مسیر صعودی قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ وی خاطرنشان کرد: کاهش سطح رعایت مقررات بهداشتی به خصوص افزایش تجمعات و دورهمی‌ها منجر به شیوع بیش از پیش کرونا در این استان شده است.

انتهای پیام

منبع خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *