آخرین اخبار

قول همسان سازی حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۰

سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داده که همسان سازی و رد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

اشتراک گذاری
۲۰ بهمن ۱۳۹۹
کد مطلب : 59130
نوبت دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری دوشنبه پرداخت می شود

 علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگشت لایحه بودجه ۱۴۰۰ به دولت و تکلیف پرداخت نود هزار میلیارد تومان بدهی دولت به تامین اجتماعی برای همسان سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرد: خوشبختانه دولت در هر حال به پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی اعتقاد داشته و متعهد است.

وی افزود: بنده پس از رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس با آقای سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی صحبت کرده‌ام و وی بیان کرد رئیس سازمان برنامه و بودجه قول داده که بحث همسان سازی و رد دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی انجام شود.

بابایی کارنامی بیان کرد: دولت مکلف است که سالانه بخشی از بدهی خود را به سازمان اجتماعی بپردازد و این توافق بین دولت و مجلس صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی تصریح کرد: بازنشستگان نگران نباشند چرا که پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و همسان سازی حقوق بازنشستگان به مرور انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “قول همسان سازی حقوق بازنشستگان در ۱۴۰۰”

  1. ناشناس گفت:

    منظور از به مرور اینه که عمر بازنشستگان کفاف همسان سازی رو نمیده و تا دولت بخواد به مرور بده خیلی هاشون به دیار باقی شتافتن و آرزوی همسان سازی به تحقق نمی رسد (الکی مردم رو گول نزنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *