آخرین اخبار

سریال ابهامات همراه اول

سریال ابهامات مردم نسبت به خدمات همراه اول گویا قرار نیست به قسمت آخر خود برسد. مردم همواره نسبت به به همراه اول تردید هایی دارند و معتقدند که این اپراتور کاستی های دارد و سعی می‌کند به هر شکلی که شده هم در قبض های تلفن و هم در بسته های اینترنتی معامله را […]

اشتراک گذاری
۲۳ بهمن ۱۳۹۹
کد مطلب : 59242

سریال ابهامات مردم نسبت به خدمات همراه اول گویا قرار نیست به قسمت آخر خود برسد.

مردم همواره نسبت به به همراه اول تردید هایی دارند و معتقدند که این اپراتور کاستی های دارد و سعی می‌کند به هر شکلی که شده هم در قبض های تلفن و هم در بسته های اینترنتی معامله را به سمت و سوی سودِ خود بکشد.
در جدیدترین موضوعی که به نوعی شمار زیادی از مشترکین فریب خوردند بسته اینترنتی بوده که این اپراتور به مناسبت دهه فجر به تبلیغ آن پرداخت.
همراه اول اعلام کرد که به مناسبت دهه فجر ۳ گیگ اینترنت رایگان محتوای داخلی برای استفاده مشترکین گذاشته و مشترکین می توانند از آن بهره ببرند.
گرچه آنها در تبلیغات خود عنوان محتوای داخلی را به کار بردند اما به کار بردن این ادبیات گنگ و مبهم یکی از اشکالات همراه اول است.
بعد از این تبلیغات بود که اکثر مردم استفاده از اینترنت خود را رایگان فرض می‌کردند اما رقم های حیرت انگیز و یکباره به قبض تلفنشان، آنها را غافلگیر کرده است.
بعدا مشخص شد که علت این افزایش مبلغ، استفاده از اینترنت عادی (آزاد) مشترکین بوده و این یعنی اینکه مردم چون از اپلیکیشن و سایت های غیر داخلی استفاده می‌کردند مشمول هدیه رایگان همراه اول نمی شدند و بسته اینترنت آنها عادی و آزاد حساب می شد.
علی رغم اینکه همراه اول صراحتا تخلف نکرده است اما در هیاهوی پیامک ها و پیام های این روزهای فضای مجازی بدون شک حتی افراد بی هیاهو و دارای وقت و فرصت بیشتر نیز متوجه این ادبیات گنگ همراه اول نمی شوند.
به بیانی دیگر گرچه شاید نتوان اتهام کلاهبرداری را بر این اقدام همراه اول گذاشت اما دست کم روشن است که نه تنها این طرح هدیه ای برای مشترکین به ارمغان نیاورده بلکه نوعی کلاه شرعی بر سودجویی از مردم تلقی می شود.
در هر حال زیبنده است که همراه اول نسبت به مردم و خدماتی که به آنها می دهد کمی صادق تر باشد و البته با ادبیاتی شفاف تر عمل کند

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *