آخرین اخبار

افتتاح ساختمان جدید امور مالیاتی گچساران

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساختمان امور مالیاتی گچساران با اعتبار ۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

اشتراک گذاری
۲۱ بهمن ۱۳۹۹
کد مطلب : 59171

افتتاح ساختمان امور مالیاتی گچساران با اعتبار 7میلیاردی

 فارس: محمد علی غفاری در آیین افتتاح ساختمان امور مالیاتی گچساران اظهار کرد: با تلاش و پیگیری  مجموعه امور مالیاتی توانسیم ساختمان امور مالیاتی در شهرستان را احداث کنیم.

 وی  از مجموعه مسؤولان استانی و شهرستانی که در روند احداث و به تکمیل رسیدن ساختمان امور مالیاتی گچساران نهایت همکاری را داشتند تقدیر و تشکر به عمل آورد و افزود: وقتی که یک بزرگی وارد  استان می‌شود  یک خواهشی داریم که مطمئنا به ثمر خواهد نشست.

 وی ادامه داد: همکاران اداره کل متاسفانه  سال‌ها است در پست‌های فعلی  در حال درجا زدن هستند و انگیزه خدمت  از آن‌ها سلب شده است.

 مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به اینکه با مقایسه با ادارات کل استان‌های  همجوار  و استان‌هایی که شبیه استان ما است اما  آنها با چارت بالاتر و تعداد نیروی مالیاتی بیشتر  در حال خدمت رسانی هستند.

 غفاری ابراز کرد: استدعا دارم که این خواسته مجموعه امور مالیاتی  استان را مد نظر قرار دهید و  دستور بفرمایید چارت این اداره بالاتر برود تا  بتوانیم این همکاران را از بن بست خارج کنیم.

وی با اشاره به افتتاح  ساختمان امور مالیاتی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: این ساختمانی در زمینی با مساحت ۳۲۰۰ مترمربع در ۵ طبقه احداث شده است.

 مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد افزود:  برای احداث این ساختمان ۷ میلیارد ریال هزینه شده است

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *