آخرین اخبار

طرح پائیزه کتاب با یارانه خرید ۲۰۰ هزار تومانی

طرح پائیزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای طرح پائیزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ، محمدعلی پیرسبزی اظهار داشت: همزمان با هفته […]

اشتراک گذاری
۱۸ آبان ۱۳۹۹
کد مطلب : 56789

طرح پائیزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اجرای طرح پائیزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ، محمدعلی پیرسبزی اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب سال ۹۹ طراح پائیزه کتاب در کتاب فروشی های معین استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: سقف خرید برای هر خریدار در طرح پائیزه کتاب ۹۹، با ارائه کد ملی ۲۰۰ هزار تومان رسیده می باشد و خریداران می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب تا سقف ۲۰۰ هزار تومان در این طرح بهره‌مند شوند.

پیرسبزی با اعلام کتاب فروشی های معین استان در این طرح گفت: در شهر یاسوج ۵ کتابفروشی خانه کتاب نوبش خیابان فردوسی، شهر کتاب خیابان شهداء یک، پاتوق کتاب خیابان پزشک، کتاب فروشی معلم سردار جنگل جنوبی و کتاب فروشی زبان های خارجه سردار جنگل شمالی(هجرت ۳) برای اجرای طرح مشخص شده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه بویراحمد با بیان اینکه این طرح در شهرستان بزرگ استان هم اجرا می شود خاطرنشان کرد: در گچساران کتاب فروشی اسدپور در خیابان بلادیان و کتاب فروشی لرکی در خیابان بشارت و همچنین در کهگیلیویه(دهدشت) کتاب فروشی تقوی جنب بانک ملی و کتاب فروشی یزدانی میدان شهر دهدشت مجری این طرح می باشند.

طرح پاییزه کتاب۹۹ همزمان با هفته کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *