آخرین اخبار

فرافکنی های تاجگردون!

سید محمد قاضی نیا

اشتراک گذاری
۱۴ آذر ۱۳۹۸
کد مطلب : 49012

ذائقه شناسی مردم یک روشیست که سیاستمداران در طی یک تحقیق میدانی و تجربیات گذشته تا کنون نسبت به مردم و طوایف کسب می نمایند. در این راستا سیاستمداران با شناسایی ذائقه مردم محروم، ساده و پاک برخی مناطق ازجمله گچساران و باشت از این سادگی و صداقت در راستای اهداف خود استفاده می نمایند. جوانان شهرستان های گچساران و باشت در بسیاری از موارد از تبعیض ها و بی عدالتی ها گله مند شدند و سفسطه ها برای اهداف انتخاباتی به جای عذر خواهی از شرایطی که برای کشور به خاطر سو مدیریت و منافع شخصی وجود داشته احساسات جوانان را برانگیخته ساخته و اوج بازیگری با افکار عمومی و ساده پنداشتن مردم را نشان داده است.
*آقای تاجگردون پیشنهاد می کنم به صحبت هایی که گذشته با مردم داشتید نگاهی بیندازید که خطاب به منتقدین عنوان کردید ” زنده باد مخالف من”.* در عمل هر فردی در این شهر می تواند در مورد این شعار و کلام شما مواردی که در ذیل منتقدین و شهروندان عنوان کردند را مشاهده و قضاوت نمایند:
۱. هر فرد اداری و غیر اداری که نقدی داشت آیا پاسخی درخور مبتنی با اخلاق به ایشان داده شده یا سرکوب گشته؟
۲. آیا تا کنون جلسه با نخبگان در راستای مشورت در خصوص پیشرفت اهداف کلان و خرد در سطوح کشور، استان و شهرستان ها وجود داشته یا نگاه تک بعدی و خودرایی وجود داشته است؟
۳. به راستی فاکتور رای آوری و ایجاد فضای بله قربان گویی ملاک انتخاب مدیران بوده یا ملاک کارایی ، تخصص و مردمداری بوده است؟
۴. آیا رشد بودجه ای که بر مردم منت آن گذاشته می شود با تورم بی سابقه تناسب دارد یا فقط چون صفرها نشان عدد بزرگی می دهد، ولی درحقیقت با این تورم و بی ارزش تر شدن پول اعتبار قابل توجهی نمی باشد باید اینگونه در ذهن مردم بزرگ جلوه داده می شود؟
۵. حافظه جوانان و مردم را نسبت به طرح هایی که در دوره های گذشته با درصد بالایی پیشرفت داشته اند با برپایی جشنها و جلسات تبلیغاتی که در برخی موارد برای یک پروژه دو یا چندبار برگزار نمودید بنام خود مصادره کردید و تلاش داشتید نوعی بدگمانی و بدبینی را در تریبون های یکطرفه به نمایندگان و مدیران گذشته نسبت داده و آنها را در ذهن جوانان نقش ببندید. خادم بودن از دید شما به این صورت معنا می شود؟
۶. در جلسه ای که در ۹ آذر ماه به بهانه بیان عملکرد نماینده به مردم تشکیل شد به نوعی از جملات و واژه هایی برای توجیح نخبه کشی در شهرستان های گچساران و باشت استفاده و در جلسه ۱۲ آذرماه با طایفه عالیشاهی با بیان این جمله “مناظره و مجادله ای که از روی غضب و ریا و عوام فریبی باشد نتیجه ای نخواهد داشت ” یک فرار به جلو صورت گرفت که حاضر به مناظره با رقیبان و رسانه های غیرکرایه ای و حتی شهروندان در خصوص مسائل مدیریتی، اقتصادی و عمرانی شهر نخواهید بود و به نوعی به آنها نه بعنوان رقیب بلکه حتی بعنوان شهروند مطالبه گر بی احترامی می شود که درخواست هایشان جهت عوام فریبی و ریا می باشد. آیا اخلاق سیاسیتان این مدل است که هر دعوت به مناظره ای را عوام فریبی و ریاکاری می دانید؟ در خاطر همگان می باشد که نخبگانی شما را دعوت به مناظره نمودند که هر کدام در زمان مدیریت خود بهترین عملکرد را داشته و دارای تجربیات و تخصص هستند!!!
نماینده شهرستان های گچساران و باشت با ذائقه شناسی مردم و جوانان با استفاده از واژه ها و جملات احساسی و پوپولیستی از یک طرف مظلوم نمایی و از طرفی دیگر رقیبان و حتی منتقدین را مورد انتقاد قرار داده و می دهد.
برای جلوگیری از اطاله کلام توجه شما مخاطبین، مردم و جوانان را به تحلیل های مقایسه ای آتی از موارد مهم اقتصادی، عمرانی و مسایل شهری جلب می نمایم.
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای عموم مردم شهرستان های گچساران و باشت

۲ پاسخ به “فرافکنی های تاجگردون!”

  1. مسول امتحانات گفت:

    کارنامه تاجگردون تو این هشت سال _____ اخلاف صفر ________ صداقت با مردم صفر ______ تواضع صفر _______ هزار چهره بودن ۱۸__________اصلاح طلبی واقعی بودن و انقلابی بودن یا ماندن روی اصول انقلاب و نظام و مردم و دموکراسی ۴/۲۵__________________عمل به وعده ها ۲/۵________________ اصتیضاح و سوال از وزرا و مدیران و مطالبه حق مردم ۵_ یعنی پنج درجه زیر صفر مال اندوزی و پول پرستی خود و خاندانش ۲۰ صد آفرین نخبه کشی ۱۸/۲۵ دموکراسی و عدالت و تساوی طوایف و قومیت ها صفر بلکه زیر صفر بقیه نمرات هم به همین صورت می باشد لذا از نظر خدا و مردم و شهروندان و جوانمردان مردود شده است

  2. مسول امتحانات گفت:

    کارنامه تاجگردون تو این هشت سال _____ اخلاق صفر ________ صداقت با مردم صفر ______ تواضع صفر _______ هزار چهره بودن ۱۸__________اصلاح طلبی واقعی بودن و انقلابی بودن یا ماندن روی اصول انقلاب و نظام و مردم و دموکراسی و حتی ارزشهای انسانی۴/۲۵__________________عمل به وعده ها ۲/۵________________ استیضاح و سوال از وزرا و مدیران و مطالبه حق مردم ۵_ یعنی پنج درجه زیر صفر مال اندوزی و پول پرستی خود و خاندانش ۲۰ صد آفرین نخبه کشی ۱۸/۲۵ پرونده سازی برای رقیبان و بقیه نامزد ها و مدیران توانمند و مردمی و انقلابی و پاکدست۱۷/۷۵ دموکراسی و عدالت و تساوی طوایف و قومیت ها صفر بلکه زیر صفر بقیه نمرات هم به همین صورت می باشد لذا از نظر خدا و مردم و شهروندان و جوانمردان مردود شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *