آخرین اخبار
اشتراک گذاری
۲۱ خرداد ۱۳۹۸
کد مطلب : 28669

 

جلال پوران فرد اظهار داشت: آمار ارائه شده از مصدومان تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷ در نشست کمیسیون ایمنی راه‌ها و حمل و نقل غیر واقعی است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون اعلام تعداد، فوتی و مصدومان تصادفات رانندگی به ترتیب با پلیس راه، پزشکی قانونی و اورژانس ۱۱۵ است، عنوان کرد:  اعلام تعداد مصدومان طبق آمار پزشکی قانونی مورد تایید نیست زیرا این امکان وجود دارد که برخی مصدومان به پزشکی قانونی مراجعه نکنند.

پوران‌فرد تعداد آمار مصدومان تصادفات رانندگی اعلام شده را ۴ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۸ هزار و ۲۶۰ فقره تصادف رخ داد که ۱۱ هزارو ۹۲۴ مصدوم برجای گذاشت.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سال گذشته در تصادفات ۷۲ نفر جان خود را از دست دادند، بیان کرد: در این مدت ۴ هزار و ۳۶۲ مورد تصادفی در شهرهای استان به اورژانس ۱۱۵ گزارش شد  که ۱۹ فوتی و ۵ هزار و ۸۲۰ مصدوم در پی داشت.

پوران‌فرد خاطرنشان کرد: همچنین در سال گذشته ۳ هزار و ۸۹۸ تصادف در محورهای مواصلاتی این استان رخ داد که ۶ هزار و ۳۲ مصدوم و ۵۳ کشته به همراه داشت.

وی ادامه داد: در دوماهه اول امسال یک هزار و ۳۴۲ تصادف رانندگی در نقاط مختلف استان گزارش شد که ۲ هزار و ۲۲۱ مصدوم و ۱۸ فوتی برجای گذاشته است.

پوران‌فرد با بیان اینکه از ابتدای امسال تا نیمه دوم خردادماه ۲۸ نفر در تصادفات رانندگی جان باختند، افزود: ضروری است دلایل تصادفات بررسی و متولیان امر برای برطرف کردن مشکلات گام بردارند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *