آخرین اخبار
اشتراک گذاری
۰۶ خرداد ۱۳۹۸
کد مطلب : 28296

 

 

علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در انتخابات روز گذشته این هیئت رئیسه توسط نمایندگان مجلس دهم کنار گذاشته شد.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی با انتقاد از همفکران سیاسی خود در انتخاب اعضای هیئت رئیسه و حذف نائب رئیس این هیئت در سال های گذشته، اظهارداشت: امروز لشکر بود تدبیر نبود.

” غلامرضا تاج گردون ” در پُست اینستاگرامی خود نوشت: عکس بالا، امروز انتخابات هیئت رئیسه است و عکس پایین مجلس دوره نهم است. تکلیف در آن دوره مشخص بود لشکر نبود ولی تدبیر بود و هرآنچه خواستیم با تدبیر عمل کردیم. امروز لشکر بود تدبیر نبود. هم پارسال و هم امسال به دوستان عرض کردم خط قرمز برای هیآت رئیسه بدلیل افکار عمومی باید علی مطهری باشد نه کس یا چیز دیگری.خیلی راحت و بدون تدبیر او امروز از بالای صحن به پایین آمد. چیزی از مطهری کم نمی شود ولی دوستان چیزی که فراموش کردند این است که باید بدانیم رای ملت به ما چیز دیگری بود.

 

اما تاجگردون نقش خود را در هنگام شکست های اصلاح طلبان هرگز به مردم و افکار عمومی نگفته و چرا در همه ناکامی وپسا شکست های اصلاح طلبان از تاجگردون نقش مرد جنتلمن اندرز دهنده دیده شده است.
این سوال برای افکار عمومی مطرح است که آیاتاجگردون واقعا در تصمیم گیری های اصلاح طلبان نقشی ندارد یا اینکه فقط در تصمیم گیری های منتهی به شکست نقشی ایفا نمی کند و اگر چنین است چرا تاجگردون و اصلاح طلبان از این تجارب گذشته درسی نیاموخته اند،  یا اینکه برای تاجگردون فقط بودن علی لاریجانی  کافی است و نگرانی او از راه نیافتن لاریجانی یک شوی سیاسی برای خالی نبودن صحنه است

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ پاسخ به “نقش تاجگردون درحذف علی مطهری چیست ؟”

  1. علی گفت:

    هنوز زوده شما بفهمی

  2. خامی گفت:

    خودش میدونه چیکار میکنه این چه ربطی به شما داره

  3. احمد ارمغان زاده گفت:

    عالی جناب، سودای حکومت در سر داری ، همه میدونن که شما فقط از نردبان اصلاحات بالا میری ، اما اصلاحاتی نیستی ، پل بریم خط فرزی شما برای دیدگاهتون هست ، اگر مسیر ارتباطی گچساران به تهران تغییر کرد و از پل پرین (بریم)-عبور نکردیم ، آن وقت خط فرزی شما برای جریان سیاسی کجا میشود ،

    تو را به قرآن دست از این رنگ و وارنگ بازی ها بردار ، بذار مردم گچساران و باشت روی خوش آرامش را ببینن،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *