آخرین اخبار

سفره بی نان کارکنان شهرداری دوگنبدان/چه کسی پاسخگوست؟

دستان کدام نابخردان نا اهل ، پشت پرده قبض و بسط تخصیص اعتبارات است ، که مهمترین شهر استان و حتی کشور از پرداخت حقوق و دستمزد کارگرانش ناتوان شده است.

اشتراک گذاری
۱۱ خرداد ۱۳۹۸
کد مطلب : 28477

  شهرداری مهمترین دستگاه خدمات رسان و نماد مدنیت و مرکز رفاه و امنیت خاطر شهروندان میباشد. زیبا سازی سیمای شهر بستگی به عملکرد کارکنان شهرداری و تصمیمات شورای شهر دارد .رضایت مندی شهروندان از زندگی در یک شهر رابطه مستقیمی با رضایت مندی کارکنان شهرداری درعرصه خدمت رسانی دارد ، بطوری که اگر خدمات شهرداری را در یک شهر نادیده بگیریم امکان زندگی در ان شهر میسر نیست. با این وجود کارکنان شهرداری نسبت به سایر کارکنان نهاد ها و ادارات از اقشار کم درامد و زیر خط فقر محسوب میشوند.

درامد شهرداری  دوگنبدان نسبت به سایر شهر های استان از جهت مالیات بر ارزش افزوده و درصد سهم الاینده ها و عوارض ساخت و ساز و سایر در امدها در رتبه اول میباشد.ولی متاسفانه مدت ۳ ماه است که کارگران و کارکنان زحمت کش و مستضعف شهرداری دوگنبدان  حقوق و دستمزد دریافت نکرده اند. چه اتفاقی افتاده است که شهرداری توان پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارد و بعداز سه ماه هنوز وجدان مسئولین شهر بیدار نشده است .که در این وضعیت اقتصادی نابسامان وگرانی افسار گسیخته مایحتاج عمومی و عدم نظارت برقیمت ها ،این قشر مستضعف و خدوم چگونه امرار معاش کرده و هزینه زندگی خود را بپردازند.

کارگران قشری هستند که به علت نداشتن اندوخته و سرمایه ، تنها هزینه ماهیانه زندگی خود را از طریق حقوق و دستمزدشان تامین میکنند. و منبع دیگری برای امرار معاش ندارند. کارکردن  در گرمای طاقت فرسای این شهر پرآوازه ، با شکم خالی وسفره بی نان وقاتق ، و قسط های عقب افتاده تاوان کدام گناه نکرده این کارگران است.

با صدای رسا فریاد میزنم ای دولتمردان، ای نماینده محترم رهبری در استان ، ای استاندار، ای فرماندار، ای شهردار چگونه سر به بالین میگذارید درحالی که کارگر شهرداری با چشمان اشک بار میگویند که : نانوایی محل بعداز دو ماه دیگر حاضر نیست نان قرضی به من بدهد. خورشت و گوشت و … پیش کش شما باد.

ای نماینده مردم گچساران ، مبلغین شما میگویند که سهم شهرستان گچساران را از بودجه چندین برابر کرده اید، چگونه زحمتکش ترین و مهمترین قشر ازخدمتگذاران  شهرت ۳ ماه است که حقوق و دستمزد دریافت نکرده اند.

یکی از مهم ترین ارکان پدافند غیرعامل ، میزان رضایت مندی کارکنان ادارات نهادها و شهروندان از دولتمردان میباشد. چکونه مسئولین امنیتی سکوت میکنند تا چنین مسائلی تبدیل به بغض در گلو میشود و وقتی آستانه تحمل آنها تمام شد ، بترکد و تبدیل به یک مشکل حاد امنیتی شود.

دستان کدام نابخردان نا اهل  ، پشت پرده  قبض و بسط تخصیص اعتبارات است ، که مهمترین شهر استان و حتی کشور  از پرداخت حقوق و دستمزد کارگرانش ناتوان شده است.

بپاخیزید و عید فطر ، عید بازگشت به فطرت الهی و عید سعید کمال انسانی را با پرداخت حقوق و دستمزد کارگران شهرداری برای مردم این شهر مبارک فرمایید.

سید اکبر علیزاده

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۵ پاسخ به “سفره بی نان کارکنان شهرداری دوگنبدان/چه کسی پاسخگوست؟”

  1. شهروند بی طرف گفت:

    مگه نماینده باید حقوق و مزایای کارگران و کارمندان شهرداری را تامین پرداخت کنه؟ شماها که میگویید نماینده هیچ تاثیری بر روند اجرای کارهای عمرانی و تامین بودجه و اخذ اعتبار لازم برای طرحها نداره و این بودجه ای که میاد باد و هوا میارش. پس چطور میگویید نماینده مسئول حقوق پرسنل شهرداریست؟

    • صفدری گفت:

      احسنت. حق دادنی نیست گرفتنیه. کارگران کافیه دو روز اعتصاب کنن. قطعا سفره اعضای خفته شورا و خود شهردار خالی نیست که بتونن فقرا رو درک کنن

  2. علی حسنی گفت:

    سلام اتفاقاکارمندان شهرداری آنهایی که اداری مشغول به کارندمشکلی ندارند،این متن برای آن فقیران بنویس که هیچ درآمدی ندارندودراین شهرنفت خیززندگی ومعیشت خودشان رابایارانه تامین میکنند….

  3. ناشناس گفت:

    سلام.نماینده نبایدحقوق راتامین کندیاوظیفه ایشان است.مسئله اینجااست که یک نماینده که مردم ازش انتظارات دارن چراروماسائل سیاسی یامسائلی که ربط به خودشون داره …نزاره شهردارازاعتباری وپولی که درحال حاضرتوحساب است برداشت کندوحقوق پرسنل راواریزنماید..مگه چندروزپیش شهردارنمی خواست ازهمین پول برداشت کندوحقوق ومزایاراپرداخت کندچرانماینده نزاشت.بجای متن اولیه خودت بگومگه پرسنل شهرداری بایدجور.‌وجواب مشکلات نماینده رابدهد..دوست عزیزازخلیلی چیزهااطلاع نداری

  4. ناشناس گفت:

    سلام.کسی نمیگویدتاجگردون بایدجوابگوی حقوق شهرداری باشد.دوست عزیزازخیلی چیزهامشخص است خبرنداری .مسئله اینه که چرانماینده بخاطرمسایل سیاسی یاشخصی که بین خودش وشهردارویاشورااتفاق میافتد.که ربط به خودشان دارد.اینجاچون قدرت دست ایشان است والان پول هم هست یعنی توحساب شهرداری وچراالان که شهردارمیخوادازاین پدل برداشت کندوحقوق پرسنل راداریزکندنماینده نمیزاردبرادشت کند.بجای جمله اولی جنابعالی مگه پرسنل شهرداری بایدتاوان مسائل شخصی اینهارابدهد..چراچندروزپیش شهردارخواست برداشت کندوحقوق راواریزکندنماینده نزاشت..سی وپنج ملیاردپول الان هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *