آخرین اخبار
اشتراک گذاری
۱۱ خرداد ۱۳۹۸
کد مطلب : 28474

 در سال‌های اخیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران هزینه زیادی برای حضور تیم فوتبال نفت این شهرستان در لیگ دسته یک کشور و در نهایت صعود به لیگ برتر انجام داده و هر بار با شکست در لحظات آخر مواجه شده است.

شهر گچساران از شهرهای فوتبال‌خیز جنوب کشور است که با اندک توجهی از سوی مسؤولان توانایی معرفی تعداد زیادی فوتبالیست مطرح را به لیگ برتر فوتبال کشور دارد.

اما بی‌تدبیری‌ها و مدیریت‌های بدون برنامه موجب شده که جوانان گچسارانی نتوانند به مرتبه‌ای از رشد در فوتبال کشور برسند اما با همین کم توجهی هم اکنون بازیکنان مطرحی در سطح اول فوتبال کشور از این شهرستان در حال هنرنمایی هستند.

وقتی شرکت نفت و گاز گچساران توانایی تیمداری در حد لیگ دسته اول و حتی لیگ برتر فوتبال را دارد معلوم نیست که چرا و به چه دلیل تاکنون موفق به حضور در رده‌های بالاتر فوتبال کشور نشده‌‌اند.

با این وضعیت باید به مسؤولان نفت و گاز گچساران توصیه کرد با همه ناکامی‌هایی که در سال‌های اخیر وجود داشته یا خانه تکانی در تفکر و برنامه‌ریزی‌ها برای حمایت از تیم نفت داشته باشند و ساختارهای کنونی و آدم‌هایی که گرد تیم می‌گردند را به کل تغییر داده و مجموعه‌ای دیگر را مد نظر قرار دهند.

و راه حل دیگر این است که در صورت عدم توانمندی در مجموعه نفت و گاز گچساران برای اداره یک تیم فوتبال آن را به کل منحل کرده و در رشته‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *