آخرین اخبار
اشتراک گذاری
۲۲ خرداد ۱۳۹۸
کد مطلب : 28717
صبح امروز (۲۲ خرداد ماه ۹۸) در جلسه هیئت دولت با پیشنهاد وزیر کشور و تصمیم هیئت دولت و نظر مساعد رئیس جمهور، حسین کلانتری به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

نزدیک به دو سال پیش علی احمد هم استانی حسین کلانتری سکان دار استانداری کهگیلویه و بویراحمد شد و در همان اوایل، کار خود را با اولتیماتوم به مدیران شروع کرد اما دیری نپاید که تمام اولتیماتوم ها در حد حرف باقی ماند و وضعیت مدیریتی نه تنها بهتر نشد بلکه در خیلی از حوزه ها بدتر از گذشته شد.

چند نکته ای را برای مطلع شدن استاندار محترم از وضعیت بحرانی استان عرض می کنیم هرچند که می دانیم مطلعید وچشم و گوش بسته این جایگاه مهم را نپذیرفته اید اما فرض را بر این می گذاریم که اطلاعی ندارید.

آقای کلانتری شما در بدو شروع بکار باید تکلیف خود با موارد زیر را مشخص کنید و با کم کاری هایی که در این حوزه ها صورت گرفته برخورد جدی کنید…

دوتن از مدیران فعلی که حجت الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد در خصوص محکومیتشان گفتند:دستگاه قضایی با ورود قاطع به پرونده استخدام‌های غیرقانونی در استان با تشکیل پرونده برای دو مدیر متخلف حکم قطعی آنان را به زودی اجرایی می‌شود که  در بحث تصرف غیرقانونی در اموال بیت المال و استخدام‌های غیرقانونی به حکم انفصال از خدمت و شلاق محکوم شدند، اما همین دو مدیر متاسفانه در زمان مدیریت همشهریتان جناب احمدی بجای مجازات و برخورد جدی به پست های جدیدی در حوزه مدیریتی دست یافتند.

متاسفانه در زمان مدیریت آقای احمدی در بحث پتروشیمی سقاوه شاهد بودیم که مسائل فنی حوزه زیست محیطی و منابع طبیعی و.. نادیده گرفته شده بود و با هوشیاری دستگاه قضایی و دادستان مرکز استان طی دادخواستی  از استاندار و ۸ دستگاه اجرایی و مرتبط، جهت بطلان مجوزهای مربوط به شرکت بین المللی پتروشیمی دنا بویراحمد ،مجوز واگذاری اراضی منابع ملی، سند اجاره و همچنین استرداد به بیت المال  در دادخواست صادر گردیده بود که تا این لحظه از سوی استانداری و دستگاههای اجرایی هیچ گونه ترتیب اثری در این خصوص صورت نگرفته است.

آقای کلانتری دخالت بیش از حد نمایندگان در حوزه استانداری از مدیران طایفه ای گرفته تا انتصاب های انتخاباتی همه و همه نمکی بر زخم های این مردم مظلوم و مستضعف بوده که متاسفانه این موارد در زمان مدیریت آقای احمدی بیشتر از گذشته تشدید شد.

امیدورایم راه استاندار قبل را در پیش نگرفته و انجام رسالت اصلی حوزه مدیریتتان که مبازره با فساد ، تبعیض و بی عدالتی می باشد  قدم بردارید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “توصیه هایی به استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد”

  1. آیدا گفت:

    گوش اگر گوش اینا ناله اگر ناله ی ما،آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *