آخرین اخبار
اشتراک گذاری
۰۸ خرداد ۱۳۹۸
کد مطلب : 28386

اصلاح طلبان بویراحمد و دنا با هدف جمع بندی برای حضور قدرتمند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کنار هم نشستند تا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تدبیری کرده و برای بقای این جریان سیاسی نسخه‌ای تجویز کنند.

به گزارش پایگاه خبری ١٩ آبان، اولین نشست اصلاح طلبان بویراحمد و دنا با حضور خداداد غریب‌پور، محمد بهرامی، قوام فروزان و محمدعلی وکیلی و برخی از افراد شاخص جریان اصلاح طلبی در منزل یکی از اصلاح طلبان به نام « ع – پ» برگزار شد.

در این نشست اصلاح طلبان به این جمع بندی رسیده‌اند که آقایان محمدعلی وکیلی، قوام فروزان و محمد بهرامی به فعالیت انتخاباتی خود ادامه دهند تا بعد از تایید صلاحیت‌ها به یک نامزد واحد برسند.

در این نشست به این نتجیه رسیده‌اند در نهایت از ۳ نامزد احتمالی اصلاح طلبان هر کدام از اقبال عمومی بهتری برخوردار بود به عنوان نامزد واحد معرفی و دو گزینه دیگر از وی حمایت کنند.

این امکان وجود دارد که دکتر محمدعلی وکیلی از حضور در انتخابات بویراحمد منصرف شود و تا زمان تایید صلاحیت‌ها تنها فرزوان و بهرامی رقابتی نفس گیر درون حزبی برای تایید نظر مردم با هم داشته باشند.مهردنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *