آخرین اخبار

پاشنه آشیل تاجگردون

به قلم علی‌حسن رضایی

اشتراک گذاری
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
کد مطلب : 28137
بعد از مصاحبه  رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد و انتقاد وی از تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، در حالی که افکار عمومی منتظر پاسخ روشن و شفاف این عزیزان پیرامون انتصاب مدیران، استخدامی‌های فله‌ای در گچساران و باشت، قومی و قبیله‌ای کردن فضای استان و… بودند، متاسفانه بار دیگر شاهد بروز بی اخلاقی‌های رسانه‌ای بودیم و متن سراسر توهین و تهمت بر علیه ایمان محمدپور توسط تیم تبلیغاتی و نزدیکان نماینده در فضای مجازی در حال انتشار است.
فارغ از این که نویسندگان و انتشار دهندگان متن که اتفاقاً همگی در تیم تبلیغاتی آقای نماینده حضور دارند و یا از نزدیکان وی هستند، به صورت عمدی یا سهوی در حال ضربه زدن به شخصیت و وجه نماینده هستند و به شدت رفتار و گفتار این افراد در فضای مجازی و حقیقی، سبب ریزش آرا زیادی از سبد رأی آقای نماینده شده است و به نظر می‌رسد نماینده مجلس باید هر چه سریعتر نسبت به نزدیکان و تیم تبلیغاتی خویش تجدید نظر کرده و عنان کار را از دست کسانی که شاید عمداً به تیم ایشان نفوذ کرده و در حال خدمت به اردوگاه رقیب که اردوگاه واقعی آنها قبل از سال ۹۲ است، هستند، بگیرد و اجازه ندهد به بهانه جبران خدمتی که ایشان به این افراد کرده است و بعضاً آنها را در پتروشیمی گچساران و یا دفتر پتروشیمی گچساران در تهران مشغول به کار کرده است و حتی امتیازات دیگری مثل به کار گیری برادران این افراد در پتروشیمی و دانشگاه علوم پزشکی استان و همینطور اخذ امتیاز موسسه گاج شعبه گچساران و…. به صورت ایشان چنگ بزنند و وجه ایشان را در افکار عمومی خراب کنند، نکته‌ای در این متن نهفته است که افکار عمومی را به فکر فرو برده است.
آن جا که نویسندگان متن مذکور به این موضوع اشاره کرده‌اند که از انتصاب ایمان محمدپور در یکی از وزارت خانه‌ها جلوگیری به عمل آمده است که جای تأمل و تفکر بسیار دارد!
حال با توجه به حرف و حدیث‌هایی که قبلاً در مورد تاجگردون مبنی بر این که اجازه رشد و پیشرفت به فرزندان گچساران و باشت مخصوصاً ایل باوی نمی‌دهد و در آخرین مورد هم رسانه‌ها به این موضوع که تاجگردون از انتصاب محسن دلاویز به عنوان معاون وزیر نفت جلوگیری کرده است پرداخته بودند، به نظر می‌رسد که این بار دم خروس توسط نزدیکان آقای نماینده بیرون آمده و تشت ایشان از بام افتاده است و الان افکار عمومی منتظر واکنش آقای تاجگردون به این موضوع است که آیا او با رشد فرزندان باوی در سطح ملی مخالف است؟

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۳ پاسخ به “پاشنه آشیل تاجگردون”

  1. ناشناس گفت:

    آخه ایمان محمدپور چه اعتقادی به ن.. دارد که انتظار دارد پست هم بگیرد ؟ یا چه سوابق مدیریتی یا خانوادگی دارد ؟ مگه نه مردم رو دعوت به رای به روحانی کرد و مملکت رو نابودی کشیدن و الان به جای پاسخگویی و شرمندگی طلبکار هم هست؟

    • امیر حسین گفت:

      وقتی کیسه لیسان پست بگیرن و پیشرفت کنن نبایدم ایمان و امثال ایمان پیشرفت رو ببینن

      اگ ب اندازه یک درصد ایمان اصالت خانوادکی داشتی توی این استان و شهر مشخص بود ک نخوای ناشناس پیام بدی

      نوکرای تاجگردون ب هر طریقی میخوان نخبه های گچساران رو نابود کنن ولی زهی خیال باطل

    • رضا گفت:

      سابقه خانوادگی؟؟ خودت سابقه خانوادگیتو اعلام کن نکنه ت هم پشتت به ایل و تبار خوشه طایفه فلان طایفه بهمان

      ایمان محمدپور فتح انسانی صادق از روستای صادق پرور فتح هست که اصلاح طلبش اصلاح طلب واقعی و اصولگرایش اصولگرای واقعی مثل امثال شماها نون به نرخ روز خور نیست.

      بله ایمان نسب خانوادگیش بر میگرده به آبا و اجداد با اصالتش در روستای اصیل فتح و بانون و زور بازوی خود و پدر زحمتکشش بزرگ شده و بدون نگاه طایفه ای رییس ستاد جوانان رییس جمهور شد و روزی که این وظیفه بر عهده اش گذاشته شد عده ای از روی حسادت دست به تخریبش می زنن به کوری چشمان همه شماها ایمان محمدپور فتح پلهدهای ترقی را طی خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *