آخرین اخبار
اشتراک گذاری
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
کد مطلب : 27953

 

سروهای آزاد در نظر دارد در سال منتهی به انتخابات مجلس پویشی مطالبه گرانه را ترتیب دهد و طی آن قول ها و وعده های نماینده محترم شهرستانهای باشت و گچساران در همایش های مختلف در دوران تبلیغات مجلس را به ایشان یادآوری کرده و بررسی کنند که چه تعداد از آنها به سرانجام رسیده است ، اینکه چرا وعده ها به جز چند برای خانواده و چند طایفه مابقی آنها در حد همان قول باقی ماند و عملی نگردید.
همایش هایی که با نام ها و برای اقشار و طوایف مختلف برگزار میشد و در آن وعده هایی داده شد و آن وعده ها نه از سوی وعده دهنده نه از سوی مخاطبین آن روزش مورد پیگیری قرار نگرفت و یا اگر پیگیری شد منتج به نتیجه نشد.
دوران تبلیغات انتخابات مجلس دوره قبل در دو شهرستان گچساران و باشت به دلیل تبلیغات و پروپاگاندای منحصر به فرد متفاوت تر از هر انتخاباتی بود چرا که به اقرار اکثریت عموم جامعه در آن قولهای غیر متعارفی داده شد.
قولهایی از قبیل احداث یک کارخانه در گچساران و باشت از هر ۸ کارخانه ای که در کشور راه اندازی میشود و …
در این پویش از همه مطلعین، ریش سفیدان، بزرگان، شرکت کنندگان و کلیه مطالبه گران درخواست می گردد با یادآوری قولها و وعده های دوران تبلیغات انتخاباتی انتخابات در پیشبرد توسعه منطقه و آگاهی بخشی به جامعه ما را یاری نمایند.
ضمن اینکه در صورت همکاری همشهریان این موضوع به سایر مسئولان و همینطور نمایندگان قبل تعمیم داده خواهد شد.
همشهریان محترم فقط و فقط مطالبه طرحهای مهمی که در جهت رفع بیکاری و معضلات این دو شهرستان قول آن داده شد را در نظر داشته باشید.
ضمنا این تشکل آمادگی دارد وعده های به سرانجام رسیده نماینده محترم را با سند متقن و منطقی منتشر نماید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *