آخرین اخبار

آقای استاندار،آیا شما سلامت انتخابات آینده تضمین میکنید؟

عباس مشیری دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه تهران

اشتراک گذاری
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
کد مطلب : 28027

 

 

در پی انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان از سوی استاندار و انتصاب محمد کاظم نظری فرماندار سابق بویراحمد و معاون فعلی استاندار به عنوان رئیس ستاد برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی،ذکر نکاتی به استاندار محترم ضروری است…

آیا درس عبرت انتخابات دور گذشته ی مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و مدیریت ضعیف و پر حاشیه ی آقای نظری در انتخابات کافی نبود تا باری دیگر ریسک مدیریت ایشان را به تحمیل هزینه های احتمالی سنگین بر استان ترجیح دهید؟

آقای استاندار،آیا شما سلامت انتخابات آینده را با مدیریت تیم فعلی منصوب جنابعالی تضمین میکنید؟ چه کسی باید پاسخگوی حقوق مردم و صیانت از رای آنها باشد؟ مسئولیت ناله های همیشگی و گلایه های روزهای پس از انتخابات مردم چه کسی خواهد بود؟؟

تخلفات انتخابات ادوار گذشته ی استان کهگیلویه و بویراحمد و خاصه در بعضی شهرستان های این استان برخلاف اصل قانونی بودن انتخابات بود و صیانت از رای مردم به خوبی اعمال نشد،لذا حداقل حقوق و درخواست مردم شریف از شورای محترم تامین استان این است که ضمن گزارش مفصلی از برخورد با تخلفات انتخاباتی گذشته،حساسیت خویش را مبنی بر سلامت انتخابات و تدابیر از پیش در نظر گرفته در شهرستان های مختلف لحاظ کنند تا اعتماد به مسئولان و امید در دل مردم ایجاد شود.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *