آخرین اخبار

کهگیلویه و قضایای تودیع معارفه گچساران

به قلم سید قربانعلی موسوی

اشتراک گذاری
۰۶ بهمن ۱۳۹۷
کد مطلب : 25389

اگر من نوعی هم سالیان سال بر بودجه کشور نشسته بودم و تصمیم های بزرگ گرفته بودم اکنون همه گوش بفرمانم می شدند و بگونه ایی عمل می کردند تا رضایت مرا جلب نمایند.
اینروز ها هر کسی با هر دیدگاه وامیال سیاسی خود و همپالکی هایش سعی دارد هر حرکتی را چه مثبت و چه منفی به تودیع رحیمی فرماندار اسبق گچساران و خان پایه فرماندار کنونی گره بزند واز ماحصل آن توشه ایی برداشته و به ذم خویش کسی و یا کسانی را مورد هجمه قرار دهد.
تاجگردون با سابقه ی بسیار زیاد در سازمان برنامه و بودجه کشور یکی از تاثیر گزارترین فرزندان استان محروم کهگیلویه و بویر احمد است که خوشبختانه همچنان نیز بر این اریکه قدرت جلوس دارد و به تبع آن هر کسی در هر جایگاهی سعی میکند خودرا به وی نزدیک کند تا شاید سهمیه اعتباریش را بیشتر نماید .
از این نکته نباید غافل شد امروزه همه رضایت تاجگردون را از عملکرد خود مهم می دانند و قطعا مدیران استانی ما هم از این موضوع اطلاع واثق دارند و هوشیارانه به آن جامه عمل می پوشانند.
شلوغی تودیع و معارفه فرماندار قبل و جدید هم از همین رویه گفته شده پیروی نموده و رسانه ها هم با آب و تاب بسیار روی آن مانور داده و می دهند که مردم متوجه شوند که تاثیر تاجگردون تا چه حد زیاد است که تودیع رحیمی ومعارفه خانپایه از اهمیت بالایی در نزد تاجگردون برخوردار است و همه باید در این مراسم خودی نشان دهند.
واما این تودیع ومعارفه چه دخلی به کهگیلویه مظلوم دارد و چرا تودیع ومعارفه فرماندار قبلی و جدید تا بدین حد مهم نبوده که مثل گچساران شلوغ شود و کسی را مقصر جلوه دهند که دوسال واندی است نماینده اش شده و بقول خیلی ها هنوز جوهر مهر تایید نمایندگی اش خشک نشده است و به اندازه تمام ادوار گذشته از خود تلاش و فعالیت نشان داده تا بلکه بتواند حتی بقدر اندک سهم کهگیلویه بزرگ را از بالا دستی ها بستاند و روانه این منطقه محروم گرداند.
هیچ کس نمی تواند حاج عدل هاشمی پور را با تاجگردون مقایسه کند و اگر هم چنین نماید یا تاجگردون و قدرت بلا منازع وی را نمی شناسد ویا بنوعی با سردار هاشمی کنتاک دارد و گر نه متوجه می شد قدرت حاج عدل هاشمی پور در تخصیص اعتبارات در حد و اندازه تاجگردون نبوده و نیست.
اما هر آدم بی غرض ومرضی اگر منصفانه به سالهای قبل بنگرد مشاهده خواهد کرد اگر طرح و یا پروژه ایی هم بوده فقط روی کاغذ نوشته مانده و با آمدن ایشان حداقلش عملیاتی شده است.
نه قصد فرافکنی دارم و نه قصد توجیه ، اما اهمیت دو نماینده را در عرصه ملی به تصویر کشیده ام و قضاوت را بعهده مردم می گذارم تا خودشان با اندیشیدن به گذشته میزان تلاشهای حاج عدل هاشمی پور را مورد سنجش با دیگر همتایان منهای تاجگردون قرار دهند و منصفانه بگویند آیا حاج عدل هاشمی پور در جایی میتوانسته کاری کند و نکرده است یانه، و آیا دقیقه ایی از چانه زنی با بزرگان کشور در جهت توسعه کهگیلویه بزرگ کوتاهی کرده است یانه….

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یک پاسخ به “کهگیلویه و قضایای تودیع معارفه گچساران”

  1. ناشناس گفت:

    درود بر شرفت آقای موسوی واقعی و ملموس گفتی درست است همه ما بخاطر تبعیض ناراحتیم ولی خود زنی هم عاقلانه نیست ملا نصر الدین دو تا گوساله داشت و اونها را بسته بود یکی از اونها فرار کرد و رفت و یکیش همچنان بسته بود ملا هی میرفت دنبال گوساله فراری و چون نمی توانست بگیرش بر میگشت و گوساله بسته بیچاره که هیچ گناهی هم نداشت و فرار هم نکرده بود را مرتب با ترکه میزد یک ضرب المثلی شد 🐄 سر گور بسه زرنگه🐮 حالا شده حکایت اینها که زورشون به تاجگردون نمیرسه سردار عشق را اذیت میکنند یا زورشون و خیار نمیرسه پای بالنگ را میشکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *