آخرین اخبار

حضور نمایندگان استان در شبکه های اجتماعی چه میزان به پیشرفت در زمینه های مختلف کمک می کند؟

آیا نمایندگان استان حضورشان در شبکه های اجتماعی می تواند برای اطلاع رسانی برنامه های خود به عموم مردم کافی باشد و یا اینکه حتما حضوری و ملاقات مستقیم و کسترده داشته باشند؟

اشتراک گذاری
۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کد مطلب : 25434

اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دنیا دارای پیامدهای مثبت و منفی است که با برنامه ریزی و بالا بردن سطح آگاهی عمومی جامعه می توان از آثار و دستاوردهای مثبت آن بهره گرفت و پیامدهای منفی آن را به حداقل رساند.

 

اشخاص سیاسی و اکثر دولتمردان و حتی رهبر انقلاب اسلامی نیز از فضای مجازی به جهت آگاه سازی جامعه و باخبر شدن از تصمیمات کشوری استفاده زیادی میکنند که تاکنون در نوع خود کاربرد بسیار زیادی داشته  و توانسته است که تاثرگذاری شگرفی داشته باشد، به گونه ای که حتی برخی از کودکان با سن کم نیز با این محیط آشنایی زیادی دارند.

دراستان کهگیلویه و بویراحمد نیز گریزی به فعالیت نمایندگان این استان زده تا ببینیم کدام یک بیتشرین فعالیت را در زمینه آگاه سازی جامعه از تصمیمات مجلس و دولت داشته اند.

در ابتدا نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت را مورد بررسی قرار می دهیم تا ببینیم فعالیت این نماینده چگونه بوده است:

وی در طول روزهای اخیر تعداد پست هایی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام قرار داده است نشان دهنده فعالیت گسترده ی تاجگردون در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است و برنامه ریزی بلند مدتی داشته و دارد، البته شایان ذکر است که فعالیت وی بیشتر به منظور اطلاع رسانی و آگاه سازی مخاطبان خود از روند کارها و فعالیت هایی است که در بدنه دولت دارد اما در این میان واکنش ها و انتقاد هایی نیز به برخی از چهره های سیاسی استان و کشور داشته است که در نوع خود جالب بود،  صحبت های وی در مجلس در رابطه با سانحه هواپیمای تهران-یاسوج بود و مطالبه وی از وزیر راه و شهرسازی و وزیر رفاه یکی از موضوعاتی بود که در ذهن های عموم مردم استان جای گرفت.

 یکی دیگر از واکنش هایی که در ذهن اکثر افراد جای گرفته است، دوئل سیاسی وی با ستار هدایت خواه نماینده اسبق بویراحمد و دنا بود که هدایت خواه از وی در یک جلسه پرسش و پاسخ انتقاد کرد.

نماینده بویراحمد و دنا در طول فعالیت خود در اینستاگرام پست هایی را به اشتراک گذاشته است که جنبه فعالیت وی در زمینه به افتتاح و یا بهره برداری رساندن پروژه های حوزه انتخابیه خود است، اما موضوعی که وجود دارد این است که آیا این پروژه های به سرانجام مطلوب خود رسیده و پایان خوبی داشته است یا خیر؟ و یا مانند پروژه پل سوم بشار که دارای حواشی زیادی بود و تنها یک افتتاح کلیشه ای را به همراه استاندار و جمعی از مدیران کل برای مرکز استان رقم زدند، یا افتتاح بیمارستان ۲۸۴ تخت خوابی دکتر جلیل که حاشیه های زیادی در برداشت ازجمله اینکه حضور جمعیت بسیار زیاد در محل افتتاحیه تا کتک خوردن یکی از پرسنل حراست این بیمارستان.

 البته باید گریزی به بهمن سال ۹۶ و سانحه هوایی که در ارتفاعات دنا هواپیمای ATR 3704 سقوط کرد و ۶۶ نفر از هموطنان مان در این سانحه جان خود را از دست دادند زد تا این موضوع را برای بازماندگان روشن کنیم که آیا هنوز در پی مطالبات خانواده های جانباختگان هستند یا خیر؟ در آخر نظریه ی ثابتی در رابطه با علت سقوط هواپیمای ATR  داده نشد که به چه دلیل این هواپیما سقوط کرد! که البته هر سه نماینده استان باید در اجرای احقاق حقوق بازماندگان تلاش خود را در روزهای ابتدایی سانحه می کردن اما اینگونه نبود.

عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های چهارگانه نیز مانند دیگر نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اطلاع رسانی برنامه ها و جلسات خود با دولت و حضورش در مجلس نیز فعالیت هایی در شبکه های اجتماعی دارد و پست هایی را در صفحه شخصی خود نیز با اشتراک میگذارد و تاکنون توانسته کارنامه نسبتا موفقی از برنامه هایی که تاکنون به اجرا گذاشته برجای بگذارد، اما باید دید این برنامه ها تدام بیشتری میگیرد و یا تنها در حد یک پست اینستاگرام است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *