آخرین اخبار
اشتراک گذاری
۱۰ دی ۱۳۹۷
کد مطلب : 24613

عظمت مراسم ۹ دی ۹۷ در گچساران که با شکوهتر و پر شورتر از سالهای قبل در حال برگزاری بود بر اثر یک ماجرای کاملا اتفاقی و تلخ به حاشیه رفت .
اتفاقی که در همان لحظات اول از سوی دلسوزان واقعی نظام و انقلاب محکوم شد و برای نیک اندیشان و اهل خرد اتفاقی بودن ماجرا که از سر جوزدگی یک جوان و غفلت شعار دهنده اصلی مراسم بود روشن شد.
اما در اوج این حواشی عده ای فرصت طلب سعی کردند با ماهی گرفتن از آب گل آلود از این نمد برای خود کلاهی بسازند و از ته انبارها و پارکینگ ها فریاد برآورده و هرچه عقده و کینه دارند بر سر دلسوزان واقعی انقلاب فرود آورند.
گروهی از این فرصت طلبها مدعیان اصلاح طلبی به نام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گچساران بود که از زیر خروار ها گرد و خاک به یکباره قد علم کرده و بیانیه ای خنده آور منتشر کردند.
بیانیه ای که اوج کینه و خودخواهی و منفعت طلبی در آن مشخص بود.
سخنی دارم با این شورای خاک خورده و به ظلمت پناه آورده.
جناب آقایان شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گچساران؛ ابتدای بیانیه خودتان از لیاقت مردم برای داشتن مسئولینی توانمند و بهتر گفته اید اما یادم نمی آید در این شش سال تصدی دولت تدبیر و امیدیتان به این انتصاب های صد من یک غاز و این مدیران فوق العاده ضعیف و بله قربانگو اعتراضی کرده و حرفی از حقوق مردم زده باشید.
البته برای شورایی که زیر نام تاجگردون محو شده است سخت است درباره انتصابات در قلمرو نماینده دخالت کند و به عبارتی مال این حرفها نیست.
از اتفاق نکبت بار دیروز نوشته اید و با نهایت کینه دلسوزان انقلاب را هرزه سیاسی و هوچی گر خوانده اید ولی در ۸ ماه آشوب ضد انقلابانی که سنگشان را به سینه میزنید زبان در کام قفل کرده و سکوت پیشه کرده بودید.
۸ ماه جهنمی که دوستان شما برای کشور ساختند و هنوز نظام و مردم هزینه آن با عوارض آن خودخواهی و فتنه گری اربابان شما دست و پنجه نرم میکنند.
خنده دار ترین قسمت ماجرا دم زدن شما از همبستگی ملی و انسانیت و اخلاق است درست مثل صحبت کردن عربستان و اسرائیل از حقوق بشر.
همان همبستگی که سال ۸۸ ذبح کردند و برخی تان سکوت کردند و برخی دیگرتان در همین شهر کوچک همراهی .
از شعار “مرگ” آن هم علیه فتنه گران دیروز و عاملان بدبختی امروز مردم هراسان گشته اید اما چگونه در این سالها حتی یکبار از شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه ابراز ناراحتی و برائت نکرده اید؟
قسم حضرت عباس تان را باور کنیم یا دم خروس را؟
نکند از نظام و مردم انتظار دارید برابر آن همه ظلم جرثومه های نفاق و فسادی چون موسوی و خاتمی و آن شیخ ساده لوح و فریب خورده آنها را چون طفلی خطاکار نوازش کرده و در آغوش بگیرد؟ ( هرچند این حصر که رئیس جمهور منتخبتان از عاملان آن هستند نهایت لطفی ست که میشد به این جنایت کاران روا داشت).
این جانیان تاریخ را استوانه های نظام خوانده اید البته احتمالا منظورتان نظام لیبرالی غرب است که ما نیز همین را تایید میکنیم.
سالها از آن سال سخت میگذرد اما یکبار شما با مردم اعلام همبستگی نکردید و بابت آن حمایت ها عدرخواهی ننمودید و تنها زمان انتخابات ها سر از بالین برداشته و شعار مردم مردم سر دادید و در عمل با این انتخابهای دروغین و این شعار های تهوع آورتان پدر مردم را درآورده اید.
از دشورای بحران اقتصادی گفته اید اما نمیبینم از عاملان آن بگویید و به عنوان حامیان این عاملان بی تدبیر از مردم پوزش بخواهید . همچنان طلبکارانه رفتار میکنید انگار مردم بودند که با روتوش و گریم این بی تدبیران غرب زده را به شما قالب کرده اند.
اتفاقی که افتاد برای هرکسی که بد بود برای شما خوب شد تا خود را نشان دهید و ثابت کنید هنوز نفس میکشید . شمایی اگر نباشد تنفس های مصنوعی تاجگردون هیچ از خود ندارید و البته زیر سایه ایشان له شده اید.
از برنامه ریزی و طراحی اتفاقی تلخ گفته اید اما انقدر سوادتان کم و مغزتان پیر و فرتوت یا به قود خودتان تهی شده است که با خود فکر نکرده اید شعار “مرگ بر هاشمی” چه ضرورتی دارد و اصلا چه سودی میتوان کسب کرد آنهم مرگ بر کسی که دو سال از مرگش میگذرد و خوب یا بدش دیگر با خداست نه مردمان این دنیا.
نه تنها سیاهی درونتان در همین چند خط عقده نامه ای که نگاشته اید روشن است بلکه تهی بودن و هوچی گری تان نیز مبرهن و واضح؛
خنده آور آن ست که از رحم به مرده میگویید ولی یادم نمی آید به پاره کردن عکس معمار کبیر انقلاب و توهین به شهدا و آتش زدن خیمه امام حسین ع در روز عاشورا توسط یزیدیان واکنش نشان داده و آن جنایت را محکوم کرده باشید ، حال دم از مسلمانی زدنتان را چگونه هضم کنیم خدایگان تناقض؟
نکته ای که در بیانیه تان قابل توجه است اینست که نه اتفاق تلخ دیروز را که راهپیمایی ۹ دیماه گچساران را محکوم میکنید و مسخره تر آنکه آن را در راستای نقشه های شوم براندازان ذکر میکنید.
خنده دار نیست که یک ماجرای اتفاقی را به نقشه های شوم براندازی دوستان خودتان پیوند میدهید؟
البته یادم نمیرود شعار “انتخابات بهانه است ، اصل نظام نشانه است” را.
با این نوع نگارش و این شیوه سخن والله شک میکنم اتفاق دیروز نقشه خودتان باشد تا بهانه ای باشد برای عقده گشایی؛ نه البته از این گفته ام پشیمان شدم مغزتان به تولید فکر و برنامه و نقشه قد نمیدهد از بس تابعان دنباله رو  و شاگردان بی سوالی برای اربابانتان بوده اید.
وَ إِذا قِیلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ‌
سوره بقره آیه ۱۱
هرگاه به آنان (منافقان) گفته شود در زمین فساد نکنید، مى‌گویند: همانا ما اصلاحگریم.
والسلام
سید جواد فدائی
فعال سیاسی گچساران
۱۰/۱۰/۹۷

این مطلب بدون برچسب می باشد.

۶ پاسخ به “واکنشی به بیانیه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گچساران/ تابعانی دنباله رو و شاگردانی بی سوال!”

  1. شیخ گفت:

    درود بر سید اهل قلم

  2. محسن گفت:

    زنده باد نیروهای انقلابی و مرگ بر فتنه گران غربگرای لیبرالیسم.عالی بود سید

  3. گچسارانی گفت:

    مملکتی که یکی مثل تو میشه فعال سیاسی باید هم شورای هماهنگی هم اون باشه

  4. فرهاد از باشت گفت:

    سلام بر سیدجواد ، این آقایون از کدوم وحدت میگن ، مگه با یزید و یزیدی میشه از وحدت گفت ، کسایی که دیروز خیمه حسین رو آتیش زدن و اگه امروز فرصتی بدست بیارن کمر ولایت رو میشکنن.دوره دوره صراحت لهجه وگفتاره، دوره ای که مجلس به فکر تصویب قوانین آمریکاییه و دولت به فکر پیاده کردن خواسته های امریکا، دوره ای که با سهل انگاری نیروهای اصلاحات در حادثه هایی مثل( قطار و هواپیما و زلزله ) به دیده قضا وبلا نگاه میشه و توی حادثه ای که طرف مخالف نگرششون مقصره، دنبال تسویه حساب و گوشمالی دادنن ، آقایونی که شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه رو عدالتخواهی و حق طلبی میدونن ولی شعار مرگ برمیرحسین وکروبی و خاتمی و هاشمی رو خلاف اسلام و شرع و وحدت، البته راست میگن این شعارها خلاف مکتب اسلام آمریکاییه ، همون اسلامی که اینا دنبال پیاده کردنشن، البته خودشون واربابشون کورخوندن، البته به شخصه نظرم اینه که وقتی تمام آمریکاییها و اسراییلیهای وطنی شمشیر رو از رو بر علیه تمام اصول اسلامی از جمله ولایت فقیه بستن . ماهم باید آشکارا مقابله به مثل کنیم ، شعارهایی که توی روز بصیرت گفته شد ، در واقع صدای فریاد دل خیلیها بوده وهست. مگه میشه برای خاتمی که وعده محو ولایت فقیه رو داده بود غیر از مرگ آرزویی کرد ، مگه میشه برای هاشمی که گرفتار نفاق وتفرقه شد آرزوی دیگری داشت ، هاشمی که اگر حضرت اجل چند سال دیگه مهلتش میداد چه بلاها که بر سر این کشور نمی آورد، مگه میشه برا آقایون موسوی و کروبی از خدا طول عمر با عزت خواست، حالا که حضرات به قول خودشون اطلاح طلب شمشیر رو از رو بستن ، حرف زدن نیروهای انقلابی در لفافه و از روی احتیاط نه تنها خوب نیست بلکه خیانت به خونهاییه که پای اسلام ریخته شده . مرگ را برای هر کس که دلش با سید و مولایمان سید علی خامنه ای نیست وآرزویش محو ولایت فقیه است را از درگاه ایزد منان آرزومندم

  5. ناشناس گفت:

    این قضیه شعار دهنده و شعار هم توسط حلقه بنوشکه طراحی شده بود

  6. ناشناس گفت:

    خدا پدر و مادر شعار دهنده رو بیامرز . هر چی آتیش تو این مملکت هست از خونه هاشمی بلند میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *