آخرین اخبار
اشتراک گذاری
۲۵ مهر ۱۳۹۷
کد مطلب : 21785

جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه وبویراحمد طی نامه ای خطاب به رئیس دادگستری و بازرسی استان خواهان برخورد جدی با مدیرانی شدند که پرونده تخلفات آنها در دادگاههای استان در حال بررسی و صدور حکم نهایی است.

متن نامه :

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ شُهَدَاءَ لِلَّهِ وَلَوْ عَلَىٰ أَنفُسِکُمْ أَوِ الْوَالِدَیْنِ وَالْأَقْرَبِینَ ۚ إِن یَکُنْ غَنِیًّا أَوْ فَقِیرًا فَاللَّهُ أَوْلَىٰ بِهِمَا ۖ فَلَا تَتَّبِعُوا الْهَوَىٰ أَن تَعْدِلُوا ۚ وَإِن تَلْوُوا أَوْ تُعْرِضُوا فَإِنَّ اللَّهَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرًا

اى کسانى که ایمان آورده اید! همواره و همیشه قیام به عدالت کنید. براى خدا گواهى دهید، اگر چه به زیان شما، یا پدر و مادر و نزدیکانتان بوده باشد! (چرا که) اگر او[= کسى که گواهى شما به زیان اوست] غنى یا فقیر باشد، خداوند سزاوارتر است که از آنان حمایت کند. بنابراین، از هوا و هوس پیروى نکنید. که منحرف خواهید شد. و اگر حق را تحریف کنید، و یا از اظهار آن، اعراض نمایید، خداوند به آنچه انجام مى دهید، آگاه است
(نساء/۱۳۵)

رئیس محترم دادگستری استان
جناب آقای مزارعی
و مدیرکل سازمان بازرسی استان
جناب آقای تقوی

سلام علیکم
قطعا مستحضرید که استان ما با داشتن سرمایه ای عظیم از منابع و مواهب الهی همچنان عنوان “محروم” را با خود به یدک می کشد. رنجِ مردم محروم و مستضعف را نه عنوان محروم، که عده ای از مسئولین با سهل انگاری خود، با تقسیم ناعادلانه فرصت ها بین خودشان و همچنین سوء استفاده از پست و مقامی که مردم به آنها امانت داده اند، زمینه سازی بروز تبعیض، دو چندان شده اند.

اما انچه که باید محضرتان عرض شود یادآوری داستان مدیرانی است که با طی مسیری غیر قانونی، و با زیر پاگذاشتن شعار شایسته سالاری ، متوسل به همان اخلاق زشت طایفه گری و منطقه گرایی مرسوم در استان شده اند واقدام به استخدام فله ای و بدون ضابطه در برخی از ادارات مهم و کلیدی استان که هم اکنون پرونده تخلفات آنها را مطلع هستید که متاسفانه دو نفر از این افرادی که محکوم شده اند و در حال حاضر بجای برخورد جدی با آنها دو پست کلیدی دیگر را تصاحب کرده اند.

که البته این بار حکم انقلابی و به موقع دادگستری برای سه تن از این مدیران، التیامی بود بر رنج های فراوان مردم استان اما آنچه که ما را بر آن داشت تا سخنی مکتوب به عرضتان برسانیم اخبار ناخوشایند و نگران کننده ای است که این روزها به گوش می رسد و آن هم مبنی بر اینکه صاحبان کانون های قدرت و نفوذ با فشار اوردن به این دستگاه خواستار تجدید نظر در حکم سه مدیر مذکور، شده اند.

جناب آقایان مزارعی و تقوی
تشکیل دادگاه تجدید نظر در هفته آینده، نه تنها همه اقتدار و قاطعیت شما را زیر سوال می برد که آحاد مردمی که در جریان این قضیه قرار گرفته اند، شما را به عنوان شخص های اول مسبب اثرات ناشی از آن و دیگر اقدامات غیرقانونی که از پی آن افراد،فرصت طلب انجام دهند ،می دانند. و قطعا در اذهان عمومی شما بجای مدیران بی لیاقت محکوم خواهید شد.

خواست ما محکومیت شما نیست، بلکه آنچه مردم، خاصه توده های گوناگون مردم ،جوانان و دانشجویان  از شما انتظار دارند،پافشاری بر حکم انقلابی خودتان در برخورد با این افراد است که قطعا در این مسیر حمایت همه جانبه ما پشتوانه عمل شماست و برخورد جدی با این مدیران متخلف درس عبرتی می شود برای دیگر مدیران اجرای این استان محروم.

امید است طبق فرمایش امام خامنه ای که فرمودند:(دستگاه قضایی باید پناه مظلوم باشد) مآمن مردمی باشید که همواره به اشکال گوناگون حقشان پایمال شده وصدای مظلومیتشان به جایی برای دادرسی و اعاده حقشان نمی رسد.

عدول کردن از حکم قبلیتان اندک امید این مردم رنج دیده را ناامید کرده و کورسوی امیدی را هم که داشتند کم رنگ تر خواهد کرد و زمینه ساز یاس و نامیدی در بین عموم مردم ولایتمدار و انقلابی استان محروم کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

عموم مردم استان بیش از هر چیزی چشم انتظار برخورد با مدیران متخلف،قانون گریز و منطقه گرایی هستند که چندین سال است با رویه مدیریتی که داشته اند روز به روز بر عمق محرومیت های آزار دهنده این خطه شهید پرور افزوده اند.

ما منتظر برخورد انقلابی هستیم.

والسلام

 

جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه وبویراحمد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *