آخرین اخبار

بیانیه ای پیرامون دادگاه تجدید نظر چند تن از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد

بدون هیچگونه عقب نشینی و یا تحت تأثیر فشارهای سیاسی قرار گرفتن، در راستای برخورد با بخشی از مدیران متخلف و با اطمینان ازحمایت های مردمی به مسیری که آغاز کرده اید با قوت ادامه دهید.

اشتراک گذاری
۲۸ مهر ۱۳۹۷
کد مطلب : 21857

 

 

کمیته ی خودجوش پیگیری مطالبات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد پیرامون دادگاه تجدید نظر چند تن از مدیران استان خواهان برخورد جدی با این مدیران شدند.

 

متن نامه :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس محترم دادگستری استان

ریاست محترم سازمان بازرسی

ریاست محترم حراست کل استان

 

همانگونه که استحضار دارید حکم انفصال ازخدمت سه تن ازمدیران متخلف استان صادر شده است و در پی اعتراضشان، دادگاه تجدید نظر بزودی برگزار می گردد.

فشارهای سیاسی و رایزنی های جناحی برای عدول از اجرای حکم و تحت فشار قرار دادن دستگاه های قضایی و نظارتی استان بشدت روبه فزونیست و از هر دستاویزی برای تغییر نظر دادگاه و ادامه ی جلوس آن ها بر کرسی پست و مقام استفاده می کنند.

کمیته ی خودجوش مطالبات مردمی بر اساس فلسفه ی وجودی شکل گیری این جریان مستقل و ذات کارکردی خویش، مطالعات گسترده ای پیرامون علل عقب ماندگی نظام در بخشی از حوزه ها و نیز اعتراضات برحق مردم نسبت به حاکمیت داشته اند که یکی از مهمترین نتایج و علل اصلی بروز چنین رویکردهای مردمی را، تخلف و فساد برخی مسئولین ومتنفذین در سیستم یافته است که متأسفانه در بعضی موارد نیز آزادانه و به پشتوانه ی نفوذ سیاسی و اقتصادی کانون های ثروت و قدرت، با جسوری بیش از پیش به گندیده کردن فضای مدیریتی و اقتصادی ادامه می دهند و با پررویی تمام به بیت المال ملت خیانت می کنند.

اما نتیجه ای مهمتر و عمیق تر که بر اساس همان مطالعات جامعه شناختی بدست آمده است، روزنه های امید و پشتوانه های مستحکمی رابرای دستگاه های قضایی و امنیتی نوید می دهد. مطالعات لایه های مختلف جامعه نشان می دهد که مردم ازهرگونه برخورد قاطع و جدی و بدون ملاحظه با برخی مدیران، سیاسیون و خواص مفسد و متخلف حمایت می کنند و اجازه نمی دهند عده ای پرروی قانوندان قانون شکن مفسد که خون ملک و ملت را مکیده اند ، مانع اجرای احکام عادلانه ی سیستم قضایی گردند.

در پایان اعلام میداریم که بدون هیچگونه عقب نشینی و یا تحت تأثیر فشارهای سیاسی قرار گرفتن، در راستای برخورد با بخشی از مدیران متخلف و با اطمینان ازحمایت های مردمی به مسیری که آغاز کرده اید با قوت و اتقان ادامه دهید.

 

توفیقتان را از درگاه پروردگارمتعال خواستاریم.

 

والسلام علیکم ورحمت الله و برکاته

 

کمیته ی خودجوش پیگیری مطالبات مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *