آخرین اخبار
اشتراک گذاری
۲۵ مرداد ۱۳۹۷
کد مطلب : 19845

غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا که در جمع خبرنگاران به سوالات خبرنگاران پاسخ میداد در خصوص برخی استخدام های غیر قانونی گفت:

در همین دانشگاه یاسوج که متاسفانه خیلی فضاسازی می‌کنند، رفتم و مشاهده کردم که چه کسانی استخدام شده‌اند و ۱۰ نفر استخدام شده را هم نمی‌شناختم، و از طرفی فردی فوق لیسانس از دانشگاه شیراز رشته معماری و شهرسازی و در دانشگاه یاسوج فارغ التحصیل شده است تنها یک میلیون تومان حقوق می‌گیرد، آیا این شغل است؟ آیا این درآمد؟ آیا این فله‌ای؟

وی گفت: ممکن است چون نمی‌توانیم به همه پاسخ دهیم، و نیاز همه را تامین کنیم هرکسی می‌آید و اعتراض می‌کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: در دوران ما استخدام فله‌ای نداشتیم، وقتی که نماینده شدم، رفتم دانشگاه علوم پزشکی و دیدیم که در یک روز ۳۰۰ نفر سرکار رفته‌اند، و هیچکس سوال نکرده است، یک فردی آمد پیش بنده و گفت که ۲ فرزندم سرکار رفته و می‌خواهم فرزند سومم را هم بفرستم سرکار شما نامه‌ای بدهید، به آن فرد گفتم که حیا کن، یک فردی ۱۰ فرزند بیکار دارد و شما می‌خواهید یکی دیگر هم استخدام کنی؟

زارعی افزود: هیچگونه قید و بند و کنترلی نبود، اما الان که یک فردی می‌خواهد سرکار برود، فریاد همه بلند می‌شود و هرکسی به این موضوع حاشیه‌ای می زند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، آقایی از فلان جا آمده و ۲۰ نفر از گچساران سرکار برده است، هیچکس سوال نکرد، می گویند نماینده بویراحمد و دنا برده است، بنده این‌ها را کجا سرکار برده‌ام، چرا نمی‌آیند و یقه‌ی آن فرد را بگیرند، آن شخص استخدام فله‌ای کرده بنده نماینده مردم هستم محل مراجعه مردم هستم، مردم از بنده توقع و انتظار دارند. بنده باز هم می گویم اگر یک نفر را سرکار ببرند بنده دستش را می‌بوسم و پشتیبانی می‌کنم.

زارعی گفت: بله ممکن است که افرادی در جایی به صورت شرکتی سرکار رفته باشند و بنده هم اطلاع داشته باشم، اما خوشبختانه نه فامیل بنده هست و نه پسر، دختر و هیچ یک از بستگان بنده سرکار نرفته‌اند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *