آخرین اخبار

برنامه قطعی برق امروز ۶ مردادماه کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اجرای خاموشی بابرنامه برق براساس برنامه مدیریت اضطراری پیک مصرف در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بویراحمد، باشت و چرام استان امروز شنبه ۶ مردادماه اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
۰۶ مرداد ۱۳۹۷
کد مطلب : 19146

محمود مشکل گشا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خاموشی امروز برنامه مدیریت اضطراری پیک بار مصرف در شهرستان کهگیلویه در دهدشت و در مناطق کوی آزادگان ۲ و پاسداران، کمربندی سایپا، گلزار شهدا، صدا و سیما، خیابان شهید مذکور پارسی، خیابان پست، دانشگاه آزاد اسلامی، کوی جانبازان، کوی شاهد و جاده سوق و رواق از ساعت ۱۱:۵۰ دقیقه تا ۱۳:۱۰ دقیقه اجرا می‌شود.

وی از قطع و وصل شبکه‌های توزیع برق در پمپاژهای کشاورزی ماهور باشت از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تا ۱۵:۳۰ دقیقه امروز هم خبرداد و افزود: برق مناطق سرآبنیز، خربل و سدچم شیر گچساران از ساعت ۱۵:۵۰ دقیقه تا ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه امروز نیز براساس مدیریت اضطراری در پیک بار قطع و وصل می‌شود.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق بخشی از شهر یاسوج نیز شامل ارم‌ها، انتقال خون، ابوذر یک تا هفت، دادگستری، خیابان جمهوری و بیمارستان شهدای گمنام از ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه تا ۱۴:۱۰ دقیقه بهمراه و شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج از ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه در شهرستان بویراحمد نیز قطع و وصل می‌شود.

مشکل گشا با بیان اینکه برق شهر باشت از ۱۳:۵۰ دقیقه تا ۱۵:۱۰ دقیقه نیز مشمول مدیریت اضطراری در پیک بار است، خاطرنشان کرد: برق شهر چرام و روستاهای تابعه نیز از ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه تا ۱۶:۱۰ دقیقه امروز شاهد خاموشی های با برنامه است.

رئیس مرکز کنترل شبکه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خاموش کردن لامپ‌های اضافی و استفاده از روشنایی طبیعی در روز را ساده ترین راه صرفه جویی در مصرف برق عنوان کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *