آخرین اخبار

هشت سال طول می‌کشد تا صدای سوت قطار یاسوج شنیده شود

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد:براساس وضعیت جغرافیایی و همچنین کمی امکانات و اعتبارات، حداقل هشت سال طول می کشد تا مردم یاسوج صدای سوت قطار یاسوج – اقلید را بشنوند.

اشتراک گذاری
۱۴ تیر ۱۳۹۷
کد مطلب : 18507

عزیز فیلی  گفت: وضعیت کنونی پروژه راه آهن اقلید – یاسوج برای خود ما رضایت بخش نیست و نمی توان با حرف و وعده به مردم امیدواری داد که بزودی این پروژه به  بهره برداری می رسد.

وی با تشریح آخرین وضعیت پروژه راه آهن اقلید – یاسوج ، اظهارداشت: اگر تمامی امکانات و اعتبارات لازم این پروژه تخصیص داده شود حداقل هشت سال طول می کشد تا مردم یاسوج صدای سوت قطار خود را بشنوند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرایط کنونی اعتباری کشور و امکانات برای اجرایی کردن پروژه عنوان شده شرایط خوبی نیست و اگر روند کنونی ادامه داشته باشد به طور حتم شنیدن صدای سوت قطار توسط مردم یاسوج شاید به بیش از هشت سال هم برسد.

کار خاصی اتفاق نیفتاده است

فیلی، اعتبار مورد نیاز برای شنیدن سوت قطار اقلید – یاسوج را بیش از هزار میلیارد تومان ذکر و خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم به مردم بگوییم که در آینده‌ای نه چندان دور مردم یاسوج صدای سوت قطار را می شنوند.

وی گفت: طول پروژه راه آهن اقلید – یاسوج ۱۷۰ کیلومتر بوده که بخش کمی از آن حدود ۳۰ کیلومتر زیرسازی شده و البته به نظر ما کارخاصی اتفاق نیفتاده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه شرایط کنونی این پروژه شرایط خوبی نیست، یادآورشد:‌ باتوجه به شرایط اعتباری و امکانات، کار به سختی جلو می رود  بعید می دانم تا هشت سال دیگر هم به بهره برداری برسد.

فیلی افزود: دولت بایستی اعتبارات و امکانات ویژه ای برای پروژه راه آهن اقلید – یاسوج بگذارد تا مردم یاسوج بتوانند هرچه زودتر صدای سوت قطارشان را بشنوند و اگر شرایط اینگونه ادامه پیداکند مردم یاسوج به این زودی ها صدای سوت قطار را نمی شنوند.

به گزارش”خبردنا”، پروژه خط آهن “یاسوج-اقلید”که از زمان سفر آخر دولت نهم به استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفته همچنان بلاتکلیف است و چشم امید مردم این خطه همچنان به سمت دولت روحانی دوخته شده تا شاید سوت قطار در دیارشان شنیده شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *