آخرین اخبار

مردم بین جناح های چپ و راست خرد می شوند

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان لنده تنها شهرستانی است که مورد بی مهری قرار گرفته است. عدل هاشمی پور در شورای اداری شهرستان لنده بیان کرد: تا زمانی که امنیت در یک جامعه حاکم نباشد توسعه و پیشرفت آن معنای ندارد. وی افزود: عمق محرومیت […]

اشتراک گذاری
۰۴ مرداد ۱۳۹۶
کد مطلب : 9988

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان لنده تنها شهرستانی است که مورد بی مهری قرار گرفته است.

عدل هاشمی پور در شورای اداری شهرستان لنده بیان کرد: تا زمانی که امنیت در یک جامعه حاکم نباشد توسعه و پیشرفت آن معنای ندارد.

وی افزود: عمق محرومیت در چهار حوزه انتخابیه ام بالاست به طوری که ۵۴درصد از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند است.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خاطرنشان کرد: شهرستان لنده تنها شهرستانی است که با پتانسیل ها و ظرفیت های بالا در حوزه های مختلفی، مورد بی مهری قرار گرفته و دچار توسعه نیافتگی است.

هاشمی پور عنوان کرد: لنده با حرف از بن بست خارج نخواهد شد اگر قرار بود با حرف به توسعه برسد ۴۰سال پیش این اتفاق می افتاد.

وی با بیان اینکه ما هنوز مانده ایم و سردرگم ، هستیم، تصریح کرد: مردم ما بین جناح های چپ و راست و قومیت ها دارند خرد می شوند و عمق محرومیت هم هر روز بیشتر می شود.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده اضافه کرد: مطالعات ایستگاه پمپاژ دشت بن، بیمارستان ۳۲تخت خوابه لنده، کلنگ زنی جاده لنده به تشان، آسفالت جاده لنده به دهلی مهرجان، چمن مصنوعی برای لنده، گاز رسانی به قیام و سرآسیاب یوسفی، و ممبی با اعتبار ۱۶میلیارد به زودی اجرا خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *