آخرین اخبار

تهدیدی اساسی برای خانواده ها در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس شبکه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی آمارها در حوزه های سلامتی، اظهارداشت: برخی از آمارهای منتشر شده در حوزه سلامت در این استان با واقعیت فاصله های زیادی دارد.  ” گشتاسب ملک پور ” در شورای مشارکت خیر سلامت در مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد […]

اشتراک گذاری
۲۲ مرداد ۱۳۹۶
کد مطلب : 10617
مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس شبکه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی آمارها در حوزه های سلامتی، اظهارداشت: برخی از آمارهای منتشر شده در حوزه سلامت در این استان با واقعیت فاصله های زیادی دارد.
 ” گشتاسب ملک پور ” در شورای مشارکت خیر سلامت در مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه برخی آمارها از سوی برخی دستگاهها در حوزه سلامت و بهداشت منتشر می شود که با واقعیت فاصله های زیادی دارد.
وی با اشاره به برخی آمارها در حوزه ازدواج های زودهنگام در کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: متاسفانه باید بگوئیم که در این استان هنوز کسانی هستند که پایین تر از سن قانونی ازدواج می کنند.
مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس شبکه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این استان همچنان شاهد ازدواج های ثبت نشده بوده و از سویی افرادی قبل از انجام مشاوره های رایگان اقدام به ازدواج می کنند.
ملک پور با تاکید بر واقعی نبودن برخی آمارها در حوزه بهداشت و سلامت در کهگیلویه و بویراحمد، یادآورشد: برخی ازدواج ها در این استان زیر سن قانونی صورت گرفته و متاسفانه مشکلات متعددی در این ارتباط برای زوج ها ایجاد شده است.
وی گفت: اغلب ازدواج های زیرسن قانونی براساس ” زور  ” و ” اصرار ” خانواده ها شکل گرفته و شاید بتوان گفت که به زنان ” ظلم ” شده است.
مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس شبکه بهداشت کهگیلویه و بویراحمد افزود: سقط های غیرقانونی نیز در این استان گزارش شده که نگرانی های ما را دوچندان نموده است.
ملک پور بااظهار تاسف از آمارهای واقعی از سقط جنین در کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: رشد سقط های جنین برای ما نگران کننده و باید تدابیر شایسته ای برای جلوگیری از این رشد اندیشیده شود.
وی انتشار آمارهای مرتبط با ازدواج های زیرسن قانونی ، بارداری ها و سقط ها را محرمانه خواند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *