آخرین اخبار

برخی بدنبال دامن زدن به مسائل قومیتی بوده اما به جایی نمی رسند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسانه ها نباید مختص افراد خاص و یا جناح های خاص شوند و استقلال خود را از دست ندهند.

اشتراک گذاری
۱۷ مرداد ۱۳۹۶
کد مطلب : 10485
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد. با تاکید براینکه نباید به مسایل قومیتی در این استان دامن زد, اظهارداشت: برخی هم اکنون به دنبال دامن زدن به این مسائل بوده اما مطمئن باشند به جایی نمی رسند.
به گزارش سیدموسی خادمی در آئین تجلیل از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدتی است که برخی بدنبال طرح مباحث قومیتی در استان بوده اما بدانند به جایی نمی رسند و ما از رسانه ها می خواهیم به این مسائل دامن نزنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسانه ها نباید با بالا و پایین نمودن آمارها مردم را ناامید کنند, اظهار داشت: البته رسانه ها بایستی مدیران را در خوف و رجا نگه دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسانه ها نباید مختص افراد خاص و یا جناح های خاص شوند و استقلال خود را از دست ندهند.
خادمی با تاکید براینکه رسانه ها نباید استقلال خود را از دست دادند, ادامه داد: رسانه ها شایسته است از نیروهای کارشناس در حوزه های مختلف بهره های لازم را نیز ببرد.

وی گفت: متاسفانه گاها مشاهده شده اخباری از جلسات فنی منتشر می‌شود که برخلاف نتایج آن نشست است که دلیل این امر نبود نیروی کارشناسی مرتبط در حوزه های خبری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از موافقان و منتقدان دولت یازدهم در این استان, خاطرنشان کرد: برخی اخبار و گزارش‌های منتقدان سبب رفع آن مشکلات و معضلات شد که جای تقدیر دارد.

خادمی گفت: رسانه ها خود را از نقد دور نگه نداشته و البته منصفانه باید انتقادات خود را بیان کنند و طوری نباشد که سبب ناامیدی مردم بشوند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *