آخرین اخبار

زمان و مکان تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از آغاز تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد.

اشتراک گذاری
۲۴ تیر ۱۳۹۶
کد مطلب : 9807

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از آغاز تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران خبر داد.

نف

محمد حبیبی نژاد با اعلام این خبر افزود: تست گیری انتخابی برای رده های جوانان، امید و زیر ۲۳ سال از روز شنبه ۲۴ تیر ۹۶ لغایت دوشنبه ۲۶ تیر۹۶ از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ به مدت سه روز در استادیوم شهدای صنعت نفت برگزار خواهد شد.

حبیبی نژاد اظهارداشت: این تست گیری با هدف شناسایی استعدادهای بومی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین بازیکنان استانهای خوزستان، فارس و بوشهر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این تست گیری تنها بازیکنان رده های سنی ذکر شده با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه عکس دار اجازه شرکت در تست انتخابی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران را خواهند داشت.

رئیس امور ورزش نفت وگاز گچساران تاکید کرد: این تست گیری به مدت سه روز به طول می انجامد و پس از آن تیم فوتبال راهی اردو آماده سازی خواهد شد و بازیکنانی که در این تست انتخاب شوند اسامی آنها از طریق سایت باشگاه نفت گچساران قبل از اعزام تیم فوتبال اعلام خواهد شد.

حبیبی نژاد تاکید کرد: کلیه بازیکنان شرکتی و غیرشرکتی مجاز به حضور در این تست انتخابی هستند.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند در مدت برگزاری تست انتخابی از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ با مراجعه به استادیوم شهدای نفت زیر نظر سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان در تست ارزیابی و انتخابی شرکت کنند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *