آخرین اخبار

خبری خوب برای کارمندان ایثارگر

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارمندان با حداقل ۱۲ ماه حضور در جبهه از پرداخت مالیات برحقوق معاف هستند. مجید محنایی افزود : به استناد بند معافیت مالیاتی برای کارمندان با حداقل ۱۲ ماه حضور در جبهه ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و […]

اشتراک گذاری
۰۴ تیر ۱۳۹۶
کد مطلب : 9671

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارمندان با حداقل ۱۲ ماه حضور در جبهه از پرداخت مالیات برحقوق معاف هستند.

مجید محنایی افزود : به استناد بند معافیت مالیاتی برای کارمندان با حداقل ۱۲ ماه حضور در جبهه ماده ۸۸ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و همچنین ماده ۵۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ۱۰۰ درصد حقوق و فوق العاده شغل و سایر فوق العاده ها اعم از مستمر و غیرمستمر شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان با حداقل ۱۲ ماه حضور در جبهه از پرداخت مالیات معاف هستند.

وی اظهار داشت : این موضوع در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای جامعه شاهد، جانباز و آزاده لحاظ شده بود که در قانون برنامه ششم رزمندگان با حداقل ۱۲ ماه حضور در جبهه نیز اضافه شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *