آخرین اخبار

واکنش موحد و بزرگواری به کاندیداتوری”احمدی نژاد”

  نماینده سابق کهگیلویه بزرگ به کاندیداتوری رئیس جمهور سابق واکنش نشان داد . سید “علی محمد بزرگواری” در واکنش به ثبت نام  دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری در کانال تلگرامی اش نوشت ” جریان انحرافی ثابت کرد همانند منافقین هدف وسیله را توجیه می کند لذا برای به قدرت رسیدن زیر حرف […]

اشتراک گذاری
۲۴ فروردین ۱۳۹۶
کد مطلب : 8871

 

نماینده سابق کهگیلویه بزرگ به کاندیداتوری رئیس جمهور سابق واکنش نشان داد .

سید “علی محمد بزرگواری” در واکنش به ثبت نام  دکتر احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری در کانال تلگرامی اش نوشت ” جریان انحرافی ثابت کرد همانند منافقین هدف وسیله را توجیه می کند لذا برای به قدرت رسیدن زیر حرف خود زدند و ثبت نام کردند لازم است همه از اینان تبری بجویند”

نماینده اسبق ” کهگیلویه بزرگ ” و ” بهبهان ” به کاندیداتوری ” محمود احمدی نژاد ” رئیس جمهور سابق کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد .

سید ” محمد موحد ” با انتشار توصیه رهبری به احمدی نژاد در کانال تلگرامی اش به رئیس جمهور سابق یادآوری کرده که او باید این توصیه را اجرایی می کرد و از کاندیداتوری پرهیز می نمود .

متن این توصیه که در کانال تلگرامی موحد آمده به این شرح است :

خوب بله، یک نفری، یک آقایی آمده پیش من، من هم به‌ملاحظه‌ی صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتیم هم شرکت نکنید، گفتیم صلاح نمی‌دانیم ما شما شرکت کنید. این را گفتیم، خوب یک چیز عادی است. انسان بایستی آن چیزی را که می‌بیند و می‌فهمد و فکر می‌کند که به‌نفع برادر مؤمنش است باید به او بگوید دیگر. ما هم اوضاع کشور را خوب، غالباً بیشتر از اغلب افراد آشنا هستیم. آدم‌ها هم، به‌خصوص آدم‌هایی که صدها جلسه با ما نشستند و برخاستند بیشتر و بهتر از دیگران می‌شناسیم. با ملاحظه‌ی حال مخاطب و اوضاع کشور به یک آقایی انسان توصیه می‌کند که آقا شما اگر توی این مقوله وارد شدید این دوقطبی در کشور ایجاد می‌شود.

دوقطبی در کشور مضرّ است به حال کشور. من صلاح نمی‌دانم شما وارد بشوید. بله، این چیز خیلی مهمی که نیست. این یک چیز خیلی طبیعی است، خیلی ساده است. بله، ما این توصیه را به یکی از آقایان، به یکی از برادران کردیم. خوب، حالا این مایه‌ی اختلاف بشود بین برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خوب، حالا این هم پشت بلندگو.[۱]

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *