آخرین اخبار

مظلومیت شعر انقلاب در یاسوج+تصاویر

آئین شب شعر انقلاب یاسوج که قرار بود با حضور مسئولان و جمعی از مردم برگزار شود با صندلی های خالی روبه رو شد.

اشتراک گذاری
۱۸ بهمن ۱۳۹۵
کد مطلب : 8065

 آئین شب شعر انقلاب یاسوج به مناسبت دهه فجر در حالی در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی این شهر برگزار شد که قرار بود این مراسم با حضور جمع کثیری از مردم ،شاعران و مسئولان برگزار شود اما با صندلی های خالی روبه رو شد.

این آئین با حضور امام جمعه موقت شهر یاسوج،شهرداری و رییس آتش نشانی این شهر ،فرمانده سپاه ناحیه عشایر کهگیلویه وبویراحمد ،داوری و مصلحی از شاعران برجسته استانی ،رئیس حوزه هنری استان، معاون فرهنگی کمیته امداد و جمعی از شاعران و خبرنگاران و به همت شهرداری یاسوج  هم اکنون در حال برگزاری است.

صادق آزادی مجری برنامه شب شعر انقلاب یاسوج که با عدم استقبال مردم و صندلی های خالی در این برنامه روبه درو شده بود با تشکر از زحمات محمد علی جاوید شهردار این شهر از وی خواست  در آینده اگر شهرداری برنامه ای فرهنگی برای مردم داشت حتما از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان دعوت به عمل آورد تا به بهانه آنها افراد زیادی در این برنامه ها شرکت کنند.

حجت الاسلام موسوی اعظم امام جمعه موقت شهر یاسوج در این آئین با تشکر از شهردار یاسوج در اجرای برنامه های فرهنگی برای مردم گفت:امام ره در آن زمان به تمام مسائل اجتماعی توجه و تاکید داشتند که شعر و هنر در اسلام مورد توجه است.

وی در ادامه با خواندن چند بیت شعر از مردم خواست تا با حضور در برنامه های فرهنگی به افزایش سطح فرهنگ فرزندان و خانواده خود کمک کنند.

داوری شاعر برجسته استان بعد از خواندن چند بیت از اشعار خود به کتاب وصیت نامه امام راحل اشاره کرد و گفت: کتاب وصیت نامه امام خمینی  ره همانند نهج البلاغه غریب است و در دانشگاه ها به عنوان کتاب اختیاری تدریس می شود.

وی با بیان اینکه هویت های ما ریشه های فرهنگی دارند،افزود: شخصیت آریو برزن آنقدر بزرگ است که می توان در مورد او گفت اگر بود در پد خندق وکربلاهای دفاع مقدس هم در کنار رزمندگان به دفاع از این انقلاب و کشور می جنگید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *