آخرین اخبار

تشدید نظارت بر سالن‌های غذاخوری و رستوران‌های بین راهی گچساران

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران گفت: نظارت بر سالن‌های غذاخوری و رستوران‌های بین راهی شهرستان گچساران با جدیت انجام می‌شود، ابراز کرد: این واحدها از نظر درج قیمت، نظافت عمومی و بهداشت مورد بازرسی قرارمی‌گیرند.

اشتراک گذاری
۱۰ بهمن ۱۳۹۵
کد مطلب : 7761

 سید هومن عنایی  در نشست مشترک ستاد اسکان، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی خدمات سفر نوروزی شهرستان گچساران با اشاره به اهداف و برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر در نوروز ۹۶، اظهار داشت: بررسی برنامه‌های پیشنهادی برای ارائه امکانات و خدمات جدید با کیفیت متفاوت از سال‌های گذشته به گردشگران، ایجاد آرامش، امنیت و سهولت تردد بیشتر، اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری مبتنی بر توانمندی‌های شهرستان و معرفی صنایع دستی منطقه و استان از جمله مهم‌ترین برنامه این ستاد در گچساران است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران هدف این سازمان را ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به گردشگران و مسافران نوروزی اعلام کرد و افزود: در نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروز سال ۹۶ مصوباتی در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، تبلیغات و روابط عمومی و گردشگری تصویب و مقرر شد تا پیش از فرارسیدن ایام نوروز آماده ارائه به گردشگران باشد.

عنایی بالاترین آمار مربوط به پذیرش مسافران و گردشگران را مربوط به شهرستان‌های گچساران و باشت دانست و گفت: تعامل اعضاء ستاد تسهیلات نوروزی امری ضروری است و هر چه تعامل بین دستگاه‌های عضو این ستاد بیشتر باشد شاهد اجرایی شدن هر چه بیش‌تر و بهتر اهداف ستاد تسهیلات نوروزی خواهیم بود.

دبیر ستاد تسهیلات سفر گچساران با بیان اینکه این شهرستان دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است ، اظهار داشت : این شهرستان می‌تواند زمینه جذب شمار بسیاری از گردشگران را فراهم کند و در صورت شناساندن درست آن‌ها می‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان رونق داد.

عنایی ابراز کرد: نیروهای نظامی و انتظامی نیز با فعالیت‌های خود امنیت را برقرار کرده و در طرح گردشگری نوروزی همه مجموعه‌ها دست به دست هم خواهند داد تا اسباب یک سفر ایمن را فراهم آورند.

وی تصریح کرد : با بررسی نقاط ضعف و قوت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در سال گذشته ، تمام اعضای این ستاد باید تلاش کنند تا کمبودهای سال‌های گذشته را برطرف کنند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران گفت : توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه، سیاستگزاری، برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت‌های سفر از عمده ترین وظایف اعضای این کمیته است.

عنایی اظهار داشت : با توجه به گستردگی فعالیت‌ها و وظایف این کمیته و خدماتی که به سایر کمیته‌ها ارائه می‌کند و همچنین نقشی که در معرفی امکانات شهرستان دارد نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی و ارائه امکانات موجود دستگاه‌های مختلف دولتی، خصوصی، انجمن‌ها و صنوف است.

هومن عنایی افزود: ارائه اقلام فرهنگی شامل نقشه جدید و کامل از شهر دوگنبدان، شهرستان گچساران و کهگیلویه و بویراحمد، بروشور ، کتابچه راهنمای مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری در دستور کار قرار گرفته است و  این اقلام فرهنگی در مبادی ورودی و خروجی و  مکان‌های گردشگری گچساران بین مسافران نوروزی توزیع می‌شود.

عنایی با بیان اینکه نظارت بر سالن‌های غذاخوری و رستوران‌های بین راهی شهرستان گچساران با جدیت انجام می‌شود، ابراز کرد: این واحدها از نظر درج قیمت، نظافت عمومی و بهداشت مورد بازرسی قرارمی‌گیرند.

وی سه مؤلفه اصلی حفظ امنیت، نظافت، زیبایی چهره شهر و خدمات‌ رسانی مطلوب و به هنگام در ایام نوروز را ضروری خواند و تاکید کرد: هر یک از کمیته ‌های این ستاد باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن در جهت بستر سازی و فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند.تسنیم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *