آخرین اخبار

کارخانه آردیاسوج تعطیل شد

باقری گفت : کارکنان این کارخانه تا تعیین تکلیف نهایی کارگران راضی به واگذاری نیستند.

اشتراک گذاری
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
کد مطلب : 7867
مدیر فروش کارخانه آرد، نشاسته و گلوگز یاسوج از تعطیلی این کارخانه خبر داد و گفت: ۸۴ کارگر به جمع بیکاران کهگیلویه و بویر احمد پیوستند.
محمد جعفر باقری اظهار داشت: بنا به دلایل نامعلومی کارخانه آرد، نشاسته و گلوکز یاسوج تعطیل شده و هیچ پاسخ قانع کننده‌ای در این زمینه به مجموعه کارگران و کارکنان این کارخانه داده نشده است.

وی با بیان اینکه کارخانه آرد و نشاسته یاسوج زیر مجموعه سازمان اقتصادی کوثر بوده که گفته  می شود این سازمان قصد واگذاری آن را دارد تصریح کرد : کارکنان این کارخانه تا تعیین تکلیف نهایی کارگران راضی به واگذاری نیستند.

باقری با بیان اینکه کارگران کارخانه آرد و نشاسته یاسوج ۲ ماه حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اند ابراز کرد: ۸۴ کارگر در این کارخانه مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۳۷ نفر رسمی است.

کارخانه آرد، نشاسته و گلوگز یاسوج در اوایل دهه ۷۰ به منظور تأمین آرد و کمک به رونق بخش صنعت و کشاورزی استان راه اندازی و محصولات این واحد صنعتی در دوران اوج فعالیتش تأمین کننده آرد استان و کشور و مواد مورد نیاز بخش عمده تولید شیرینی جات در کشور بود و در دوره‌ای محصولات آن به خاطر کیفیت منحصر به فرد وارد عرصه صادرات شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *