آخرین اخبار

وقوع بهمن در مبارک‌آباد دماوند/ خروج اجساد از خودروهای زیربهمن/ سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه اعزام شدند/ نجات یک نفر تاکنون

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به وقوع بهمن در مبارک‌آباد دماوند گفت: تاکنون ۲ جسد از یک خودرو در زیر بهمن خارج شده است و سگ‌های زنده‌یاب و دستگاه‌های بیورادار را به منطقه حادثه‌دیده فرستاده‌ایم.

اشتراک گذاری
۱۵ بهمن ۱۳۹۵
کد مطلب : 7925

خبرگزاری فارس: وقوع بهمن در مبارک‌آباد دماوند/ خروج اجساد از خودروهای زیربهمن/ سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه اعزام شدند/ نجات یک نفر تاکنون

حسین کتابدار در ارتباط با وقوع بهمن در منطقه مبارک‌آباد دماوند اظهار داشت: شب گذشته بهمن این منطقه را دچار حادثه کرده که راهداری پس از تخلیه مسیر، متوجه خودروهای گرفتار در زیر بهمن شده است.

وی افزود: تاکنون ۲ جسد از یک خودروی گرفتار در زیر بهمن خارج شده و هلال احمر استان تهران، سگ‌های زنده‌یاب و دستگاه‌های بیورادار را به منطقه حادثه دیده فرستاده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اینکه یک بالگرد نیز در حال اعزام به منطقه حادثه‌دیده است، گفت: به احتمال زیاد، تعداد دیگری از خودروها نیز زیر بهمن گرفتار هستند.

کتابدار ادامه داد: ۷۰ امدادگر در منطقه دماوند و فیروزکوه مستقر شده و اقدامات لازم را برای تغذیه، اسکان اضطراری و نجات جان در راه ماندگان انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی منتظر باز شدن مسیرها بوده تا اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه‌دیدگان انجام دهند، البته پلیس از مردم درخواست کرده که در محورهای برفگیر تردد نکرده و مسیرهای خود را ادامه ندهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، گفت: شب گذشته تعداد زیادی در راه مانده در منطقه امامزاده هاشم توسط نیروهای امدادی هلال احمر در شرکت نفت آبعلی، مساجد و مدارس اطراف اسکان اضطراری یافتند و اقدامات لازم در محور دماوند ـ فیروزکوه و فیروزکوه ـ مازندران در حال انجام است.

تا به این لحظه یک نفر از بهمن به صورت زنده بیرون آورده شده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *