آخرین اخبار

نفت وگازگچساران سپهر اصفهان را نقش بر زمین کرد

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم سپهر نقش جهان اصفهان را با نتیجه ۱ بر صفرشکست داد. به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد تیم فوتبال نفت وگازگچساران توانست با شکست حریف اصفهانی خود شادی را به هوادارانش هدیه دهد. تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در […]

اشتراک گذاری
۰۴ بهمن ۱۳۹۵
کد مطلب : 7603

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم سپهر نقش جهان اصفهان را با نتیجه ۱ بر صفرشکست داد.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد تیم فوتبال نفت وگازگچساران توانست با شکست حریف اصفهانی خود شادی را به هوادارانش هدیه دهد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم سپهر نقش جهان اصفهان را با نتیجه ۱ بر صفرشکست داد.

این دیدار در ورزشگاه شهید بشارت گچساران با یک دقیقه سکوت به مناسبت شهادت آتش نشان در حادثه ساختمان پلاسکو تهران برگزار شد.

کاپیتان و مربی نفت و گاز گچساران برای ابراز همدردی با خانواده شهدای آتش نشان لباس امدادگران را قبل از این بازی بر تن کردند.

با این نتیجه تیم نفت و گاز گچساران با ۱۷بازی، کسب هشت پیروزی، هفت تساوی و ۳۱امتیاز و تفاضل گل ۲۰ به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

تیم سپهر نقش جهان اصفهان نیز با ۱۷بازی، هفت برد، چهار تساوی و ۲۵ امتیاز و با تفاضل گل صفر در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به همراه تیم‌های گیتی پسند اصفهان، نفت امیدیه، کیمیا فرایند تهران، برق جدید فارس، بعثت کرمانشاه، خلخال دشت خلخال، فولاد نوین اهواز، کارون اهواز، قشقایی شیراز، شهرداری اراک و نماینده یاسوج در گروه نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حضور دارد.

رقابت‌های فصل ٩۶ -٩۵ فوتبال دسته دوم کشور با حضور ٣۶ تیم در سه گروه ١٢ تیمی برگزار می‌شود.

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا اردیبهشت سال ٩۶ ادامه دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *