آخرین اخبار

راه حل استاندار برای حل مساله استخدام در ادارات

سید موسی خادمی عصر امروز در نشست با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: این دولت یکی از مظلوم‌ترین دولت‌های پس از انقلاب است. سید موسی خادمی در خصوص خبرهایی ازاستخدام های غیرقانونی در ادارات استان، اینطور گفت: مشکل اشتغال در استان جدی است و من نمی‌خواهم از این استخدام‌ها […]

اشتراک گذاری
۱۲ بهمن ۱۳۹۵
کد مطلب : 7847

سید موسی خادمی عصر امروز در نشست با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر، اظهار داشت: این دولت یکی از مظلوم‌ترین دولت‌های پس از انقلاب است.

سید موسی خادمی در خصوص خبرهایی ازاستخدام های غیرقانونی در ادارات استان، اینطور گفت: مشکل اشتغال در استان جدی است و من نمی‌خواهم از این استخدام‌ها در ادارات دفاع کنم و عمدتاً استخدام‌ها به شکل شرکتی و یا قراردادی است و رسمی نبوده و البته باید در جذب نیروهای شرکتی هم عدالت رعایت شود.

وی با بیان اینکه عدد استخدام‌های مطرح شده در رسانه‌ها خیلی بالا نیست، اظهار داشت: باید خدا را شکر کرد عده‌ای رفته‌اند سر کار و باید کاری شود که بقیه هم بروند سر کار.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد وفتی برای سیمان مارگون که بخش خصوصی است مردم اعتراض می‌کند و کمیته ویژه برای بکارگیری نیروها در این کارخانه تشکیل می‌دهیم، تصریح کرد: باید برای جذب نیروها در ادارات چارچوبی را رعایت کنیم.

خادمی تاکید کرد: به دتبال صدور یک بخشنامه هستیم که هر گونه جذب شرکتی، قراردادی و یا پیمانی یک فراخوان زده شود که حداقل اصولی در جذب نیروها رعایت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ بهسئوالی در خصوص سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اظهار کرد: سازمان مدیریت از سازمان‌های خوب کشور و مدیر آن فردی با سواد و همراه است و کارهایش را به خوبی دارد، انجام می‌دهد.

خادمی در ادامه تاکید کرد: کلیت کار در سازمان مدیریت خوب انجام می‌گیرد و البته هر سازمانی مشکلاتی دارد، اما در مجموع سازمان مدیریت جزء سازمان‌های خوب و پرکار است و مدیر آن هم از مدیران خوب و از سرمایه‌های آن است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تایید کم تحرکی برخی مدیران استان، اظهار داشت: قبول دارم برخی از مدیران کم تحرک هستند و به همین دلیل تغییر برخی از مدیران را در دستور کار داریم.

خادی افزود: مدیران باید در موقعیت‌های مختلف از دولت حمایت کند و البته نباید حمایت‌های آنها به شکل باج‌خواهی باشد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *