آخرین اخبار

تحلیل های سطحی ظلم به انقلاب است

در پاسخ به یادداشت استحاله انقلاب ،به دست خود انقلابی خوانده ها مقاله ای ارسال شده که عینا از نظر خوانندگان میگذرد: انقلاب بوی کهنگی نگرفته است، بلکه افکار شما بوی کهنگی گرفته است. ابتدا باید به بدترین تعبیر شما اشاره ای کنم ،این که فرمودید انقلاب بوی کهنگی گرفته است، نشان از افق دید محدود و […]

اشتراک گذاری
۱۳ بهمن ۱۳۹۵
کد مطلب : 7890

در پاسخ به یادداشت استحاله انقلاب ،به دست خود انقلابی خوانده ها مقاله ای ارسال شده که عینا از نظر خوانندگان میگذرد:

انقلاب بوی کهنگی نگرفته است، بلکه افکار شما بوی کهنگی گرفته است.
ابتدا باید به بدترین تعبیر شما اشاره ای کنم ،این که فرمودید انقلاب بوی کهنگی گرفته است، نشان از افق دید محدود و نوع نگاهی بد بینانه و حق به جانب دارد.امروز انقلاب به معنی واقعی کلمه پیشتاز است و از سال های نخست پخته تر و کامل تر است.این از خاصیت انقلاب ها، خصوصا انقلاب اسلامی ایران است که ،کسانی که به صورت اتفاقی با انقلاب همراه شدند یا بر مبنای منافع، توان انقلابی ماندن ندارند و بعد از گذشت مدت زمانی کسانی که شیفته پوسته انقلاب بودند از کشتی انقلاب پیاده می شوند.نا امید شدن در قاموس انقلاب اسلامی جایی ندارد ولی متاسفانه گرد نا امیدی بر سخنان شما نشسته است.
در یک تحلیل ابتدایی انقلاب ملت ایران را برای فرار از تبعیض اقتصادی دانسته اید که این نگاه برای چند هزار شهید سال های ۴۲ تا ۵۷ مایه ی شرمساری است.بلکه اقتصاد یکی از ناموثر ترین متغیر های ممکن در انقلاب اسلامی است، چرا که بر اساس شواهد و تحقیقات در اواخر حکومت پهلوی، ایران به واسطه فروش بی اندازه نفت از ثروتمند ترین کشور های منطقه بود.
در هنگام نقد منصفانه باید بین حکومت و دولت تفاوت قائل شویم.فساد در دستگاه عریض و طویل دولت و اتکا به میراث شوم پهلوی یعنی اقتصاد تک محصولی و نفتی نه در این دولت که در دولت های قبل هم قربانی گرفته و خواهد گرفت.تا مادامی که این سبک اداره اقتصادی کشور اصلاح نشود وضع همین است که طی سی و هشت سال گذشته بوده است.رانت و حقوق های نجومی برون داد طبیعی اقتصاد بی سامان دولتی است.اما آیا با وجود چند فساد اقتصادی باید چشم را بر پیشرفتها بست و بگوییم آوای قوی انقلاب به گوش می رسد؟

عیب می جمله چو گفتی هنرش نیز بگو * نفی حکمت مکن از بهر دل عامی چند

عده ای انقلابی گری را شلوغی ها و شعارهای دهه های پنجاه و شصت(که برای آن دوره لازم بود) می دانند که با فروکشی آن می گویند انقلاب تمام شد.برعکس انقلابیون امروز بسیار آماده تر از گذشته اند ،در کلام رهبری مدام به این مهم اشاره شده است.
تحمل سی وهشت سال تحریم،خصوصا ده سال تحریم شدید، حتی تحریم دارویی ملت ایران را از انقلاب و اسلام و راه شهیدان جدا نکرد.این خود نشان یک ملت هشتاد میلیونی انقلابی است.تلاش های بی شمار دشمنان برای ایجاد دوقطبی بین دولت و نظام اسلامی و ناکام ماندن آنان نشان از وجود یک دولت انقلابی است، البته اگر بخواهیم حقایق را ببینیم.
و فرمودید امروز شاهد رفتارهایی بر علیه انقلاب هستیم،استقلال را مثال زدید ،سیاست خارجی ما کاملا بر اساس عزت، حکمت، مصلحت اداره می شود و اگر کسی این را درک نمی کند ایراد از ذهن های کوچک است نه مفاهیم بزرگ مانند نرمش قهرمانانه. شما یا مفهوم دموکراسی را نمی دانید یا اساسا به چرخش نخبگان قائل نیستید،چرا که مردم با حضور حماسی در ۲۴ خرداد ۹۲ به گفتمان و نخبگانی رای دادند که حل مسائل را از طریق گفت و گو می دانستند.گفت و گو با تکیه بر سه محور عزت ،حکمت ،مصلحت و با رهنمود های رهبر انقلاب انجام شد.

همسایگان ایران اسلامی را هم نواخته اید،با فحش هایی که حقیقتا شایسته آنان نیست.شما جمعیت چندصد میلیونی مسلمانان عرب و ترک را به خاطر چند سیاست مدار خود فروخته که از اقتدار و امنیت مثال زدنی امروز ایران اسلامی ناراحت اند مورد فحاشی قرار داده اید.امنیت و اقتداری که حاصل جهاد آگاهانه و تدبیر است.فحاشی معمولا از ذهن های اصلاح نشده بر می خیزد.
در پایان،شما نقد دولت را نقد انقلاب تلقی کرده اید، دولت مستعجلی که شاید شش ماه دیگر نباشد.بی مهری شما به انقلاب و اصولگرا نامیدن خود یک مسئله حل نشده است.ابتدا خودم و بعد حضرتعالی را به تقوا دعوت می کنم که یگانه راه نجات است .والسلام

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *