آخرین اخبار

برنامه های سفر دکتر جلیلی به استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد+جزئیات

سخنگوی جریان عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت گویی  جزییات سفر دو روزه عضو شورای امنیت ملی کشور به استان را تشریح کرد.   اسماعیل زارعی سخنگوی جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده این جریان مردمی در گچساران در مصاحبه با رسانه ها گفت:نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت […]

اشتراک گذاری
۱۲ بهمن ۱۳۹۵
کد مطلب : 7829

سخنگوی جریان عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت گویی  جزییات سفر دو روزه عضو شورای امنیت ملی کشور به استان را تشریح کرد.

 

اسماعیل زارعی سخنگوی جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده این جریان مردمی در گچساران در مصاحبه با رسانه ها گفت:نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت طی سفری دو روزه به استان سفر خواهند کرد.

زارعی افزود:برنامه سفر دکتر جلیلی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ائمه جمعه و دیدارهای عمومی میباشد.
در یاسوج دیدارهایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج خواهند داشت.

سخنگوی جریان عدالتخواه گفت:در ادامه این دیدارها دکتر جلیلی در گچساران ساعت ۱۵:۳۰ در مکان مسجدشهیدان به ایراد سخنرانی میپردازند.

سخنگوی جریان همچنین افزود: در ادامه سفر دو روزه ایشان در دهدشت ۱۴بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء مسجدجامع صاحب الزمان،چرام جمعه ۱۵بهمن ماه بعد از دعای ندبه،بهمئی جمعه ۱۵بهمن ماه پیش از خطبه های نماز جمعه دیدار خواهند داشت.

همچنین زارعی افزود: دکترجلیلی از بعضی از مناطق محروم در استان از جمله چرام بهمئی و… بازدید خواهند کرد و با مردم بصورت مستقیم دیدار و گفتگو دارند.

در پایان نیز سخنگوی جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری های شورای تامین شهرستان های استان جهت برگزاری و دعوت از این شخصیت ملی و انقلابی تشکر و قدردانی کرد.دنانیوز

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *