آخرین اخبار

اظهارات مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد نسبت به استخدام های فله ای و رئیس جمهور آمریکا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی براینکه فریبکاری ژن ایرانیان است،گفت: به هر حال این موضوع برای همه برملاست چراکه محبوبیت ترامپ نزد مردم آمریکا زیر ۵۰درصد است.

اشتراک گذاری
۱۶ بهمن ۱۳۹۵
کد مطلب : 7960

رضا دهبانی پور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری بیان کرد:از منظر و دید فرهنگی مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاهی بخشی به جامعه،اتکای به خود و استقلال ممکلت است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری چرام مبنی براینکه جواب شما نسبت به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه فریبکاری ژن ایرانیان است ،گفت: به هر حال این موضوع برای همه برملاست چراکه محبوبیت ترامپ نزد مردم آمریکا زیر ۵۰درصد است.

وی افزود: ترامپ ثابت کرد که نمی تواند در یک جامعه متمدن حرفی برای گفتن داشته باشد.سخنان نسنجیده و ناخردانه ی ترامپ دلیلی بر انتقال وی از بازار اقتصادی به بازر سیاسی دارد.

رضا دهبانی پور دردر پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر ارتباط با امریکا درست است یا نه،اظهار کرد:به هرحال آمریکا کعبه ی آمال نیست و ارتباط با تمام دنیا پسنیدیده است زیرا آن جا که منافع ملی ما اقتضا نکند، به صلاح مملکت نیست.

وی به نشر خدمات دولت توسط رسانه ها اشاره و بیان کرد:طبیعی است که ما فکر می کنیم یکی از خلع ها عرضه ی کامل خدمات دولت است.خدمات دولت،خدمات نظام جمهوری اسلامی بوده و رسانه ها هم باید بعنوان وظیفه شرعی به آن بپردازند.

دهبانی پور در آخر گفت: من نشنیده ام که در دستگاه های دولتی استخدامی انجام بپذیرد و برخی دستگاه ها با توجه به قانون هایی که دارند، به صورت شرکتی نیرو استخدام می کنند.

منبع:پایگاه خبری تحلیلی چرام

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *