آخرین اخبار

کدام ادارات شهرستان باشت برای ۹ دی با مردم همراه نشدند؟ + تصاویر

اکثر ادارات شهرستان باشت در سالگرد بصیرت و میثاق امت با ولایت با نصب بنر بر سردر اداره خود، روز ۹ دی را گرامی داشتند ولی برخی از ادارات نیز از نصب بنر ساده در این خصوص پرهیز کردند

اشتراک گذاری
۰۹ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 6168

در حماسه ۹ دى سال ۸۸ یک نکته اساسى است و آن نکته برمیگردد به هویت انقلاب و ماهیت انقلاب؛ یعنى همان روحى که حاکم بود بر اصل انقلاب ما و آن حضور عظیم بى‌نظیر تاریخى در سال ۵۷، همان روح در ماجراى ۹ دى نشان داده شد؛ کمااینکه در قضایاى گوناگون دیگر هم نشان داده شده، لیکن در ۹ دى به شکل بارزى نشان داده شد؛ به طورى که جاى انکار و تردید و تامل براى هیچ کس از بدخواهان و دوستان و دشمنان و دیگران باقى نگذارد. آن روح چه بود؟ روح دیانت حاکم بر دلهاى مردم بود.

 

حادثه ی ۹ دی یک حادثه ی ماندنی در تاریخ ماست. من آن سال هم گفتم – پارسال بود یا سال پیش از آن بود – که این حادثه، حادثه ی کوچکی نیست، این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است، این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود.

جملات فوق یکی از ده ها توصیفات مقام معظم رهبری در باره ی فتنه ی ۸۸ و روز برچیدن بساط فتنه گران یعنی ۹دی است.

روزی که به فرموده ی رهبر انقلاب یوم الله دیگری است در ایام انقلاب و انتظار بر حق ایشان زنده نگه داشتن یاد این روز است.

امسال همانند سالهای گذشته،  اکثر ادارات شهرستان باشت در سالگرد بصیرت و میثاق امت با ولایت با نصب بنر بر سردر اداره خود، روز ۹ دی را گرامی داشتند ولی بوده اند عده ای دیگر از ادارات که از نصب بنر ساده در این خصوص پرهیز کرده و تا امروز هیچ بنری در ادارات خود نصب نکرده اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *