آخرین اخبار

پیوستن ۶بازیکن جدید به تیم فوتبال نفت و گاز گچساران

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان فصل نقل و انتقالات لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانست با ۶ بازیکن جدید قرارداد ببندد. به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران پس از بررسی و شناسایی بازیکنان مورد نظر توانست با آنها قرارداد امضا کند. تیم […]

اشتراک گذاری
۲۵ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 7080

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان فصل نقل و انتقالات لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانست با ۶ بازیکن جدید قرارداد ببندد.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران پس از بررسی و شناسایی بازیکنان مورد نظر توانست با آنها قرارداد امضا کند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان فصل نقل و انتقالات لیگ دسته دوم فوتبال کشور توانست با ۶ بازیکن جدید قرارداد ببندد.

برنامه جذب بازیکن که در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با نظر کادر فنی و موافقت مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران انجام شده است.

بازیکنان جدید تیم فوتبال نفت وگازگچساران به نام های فرشید علیزاده، مصطفی نوبخت، محمد نوروزی، سعید عنافچه، سهیل صالحی و محمد امین مزرعه هستند.

این بازیکنان سابقه بازی در تیم های مطرح را درکارنامه خود داشتند.

با حضور این بازیکنان جدید در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران انتظار حضوری پرقدرت و درخشان را هواداران این تیم در لیگ دسته دوم از آن دارند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *