آخرین اخبار

نظر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در ارتباط با حماسه ۹دی

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد: گفت:در آستانه ی ۹دی یا روز بصیرت،دشمن شناسی و زمان شناسی هستیم که نوعی رفراندوم دیگر در دفاع از انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
۰۸ دی ۱۳۹۵
کد مطلب : 6133

 آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه گفت:در آستانه ی ۹دی یا روز بصیرت،دشمن شناسی و زمان شناسی هستیم که نوعی رفراندوم دیگر در دفاع از انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود:روزی که مردم تمام ظرفیت ها و جوهرهایی که دشمن احساس می کرد درون ما خاموش است،شعله ور تر کردند.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۹دی روزی که به نوعی اربعین عاشورای انقلاب است، توصیه می شود به همه ی مردم که هرچه باشکوه تر این روز را پاس بدارند.

 

وی اضافه کرد:همچنین این روزتکلیفی مثل شرائع دینی است نه سیاسی و ملی؛اساسا یک روز دینی بحساب می آید که تبلور دین مردم در ایران اسلامی است.

 

آیت الله ملک حسینی بیان کرد:۹دی روزی بود که مردم عمق بصیرتی خود را نشان دادند.دینی که از آن بصیرت سیاسی، اجتماعی ، اخلاقی و فرهنگی می جوشد.

 

نماینده ولی فقیه درکهگیلویه وبویراحمد افزود: مردم نشان دادند که دینی که آن ها را به انقلاب کشاند،هنوز درعمق وجودشان حضور دارد و اگر کسی بخواهد فکر تعرضی بکند،بازهم زنده و بیدارند.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در آخر تصریح کرد: اگر مردم دیندار ایران همچنان بر آرمان های خود باشند،هر روزشان روز بصیرت و یاس دشمنان است.امیدواریم که امسال نیز همانند سنوات گذشته نطفه ی بصیرت دینی که تبلور آن در بصیرت های مختلف مشاهده می شد را بار دیگر به نمایش بگذارند.

 

منبع: پایگاه خبری تحلیلی چرام

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *